TEHNOLOGIE ● Companiile îşi urmează clienţii în online
Companiile fac paşi hotărîţi pentru a se alinia tendinţelor dictate de
lumea web 2.0, urmînd să intensifice utilizarea tehnologiilor din
această categorie.
TEHNOLOGIE ● Companiile îşi urmează clienţii în online
Companiile fac paşi hotărîţi pentru a se alinia tendinţelor dictate de lumea web 2.0, urmînd să intensifice utilizarea tehnologiilor din această categorie.
Cheltuielile care vizează web 2.0 vor creşte în medie cu 43% în fiecare din următorii 5 ani, potrivit unui studiu al companiei Forrester Research. În acest fel se va ajunge la o sumă de 4,6 miliarde de dolari investiţi de către companii, la nivel global, în tehnologiile de tipul reţelelor de socializare, blog-uri, RSS-uri, wiki-uri sau altele. Aproximativ 56% din companiile nord-americane şi europene şi-au stabilit web 2.0 ca o prioritate pentru 2008.
TENDINŢE. În prezent, marile companii investesc mai mult în software care vizează eficientizarea colaborării între angajaţi şi se concentrează mai puţin pe instrumente care ţin de interacţiunea cu clienţii. Analiştii Forrester estimează că această tendinţă se va inversa pînă în 2009, urmînd ca investiţiile în tehnologii web 2.0 orientate către client să le depăşească pe cele din domeniul colaborării cu aproape un miliard de dolari pînă în 2013.
Citește pe Antena3.ro