YouTube a introdus o nouă schimbare în modul în care afișează opțiunea de a sări peste reclame, eliminând temporizatorul care indică momentul când utilizatorii pot omite reclamele.
În ultimele zile, utilizatorii de pe desktop au observat un dreptunghi gri care acoperă butonul „Skip Ad” până când acesta devine utilizabil, fără a oferi o indicație vizuală clară a timpului rămas.
Această schimbare pare să fie introdusă treptat și pe aplicația YouTube pentru Android, unde temporizatorul lipsește complet, deși nu este acoperit de vreun dreptunghi.
Eliminarea temporizatorului poate crea impresia că reclamele nu pot fi omise, încurajând utilizatorii să vizioneze reclamele mai mult timp. Cu toate acestea, butonul „Omite” apare în continuare după câteva secunde.
Modificarea poate deveni o caracteristică permanentă pe platformă, în condițiile în care YouTube continuă să testeze și să ajusteze modalitățile de afișare a reclamelor. În acest caz, ne referim strict la conturile gratuite.
(sursa: Mediafax)