Gheorghe Luca din Iaşi, Bd. Alexandru cel Bun nr. 25, îşi exprimă insatisfacţia faţă de condiţiile nu tocmai corespunzătoare oferite de vagoanele comune de clasa I, cu care a fost nevoit să circule, nu de mult, pe linia magistrală Timişoara-Iaşi. "Mai ales dacă eşti însoţit de copii mici sau de bătrâni - îşi exprimă dumnealui părerea - e de-a dreptul neplăcut să călătoreşti cu astfel de vagoane pe distanţe mari, de sute şi sute de kilometri, deoarece călătorii, de la mic la mare, sunt mereu deranjaţi de acel du-te-vino continuu şi de curentul stârnit prin neîntrerupta deschidere a uşilor laterale, de gălăgia provocată de discuţiile din tren. Acesta-i şi motivul pentru care mă alătur şi eu unei mai vechi propuneri ca MTTc-ul să analizeze situaţia şi, pe cât posibil, să elimine asemenea vagoane depăşite din componenţa trenurilor de lung parcurs."
Regionala Căi Ferate Iaşi, Direcţia mişcare, ca răspuns cetăţeanului Doru Balaban din Bârlad, ne înştiinţează că, datorită lucrărilor ce se execută la terasamentul liniei pe secţia de circulaţie Roman-Buhăieşti, s-au introdus restricţii de viteză care duc la întârzierea trenurilor cu 10-12 minute. Întrucât trenurile de pe această secţie au legături cu trenurile de lung parcurs, întârzierea acestora pentru a aştepta legătura ar însemna dereglarea circulaţiei în staţiile următoare. Cazul semnalat de petent a fost prelucrat cu operatorii care conduc circulaţia pe RCM Iaşi şi s-a dispus ca, atunci când este posibil, să se reţină trenurile la legătură, iar pentru noul mers al trenurilor în 1990 se va analiza posibilitatea măririi intervalului între sosirea trenurilor în Buhăieşti şi plecarea spre Iaşi sau Bârlad.
Mihai Merişanu - Flacăra, nr. 50/1989
Citește pe Antena3.ro