x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Probleme din turismul autohton

0
09 Noi 2009 - 00:00
Neajunsurile consemnate la restaurantele cu specific "Delta" şi "Cherhana", ce au făcut subiectul articolului "Local specific: atracţie sau explicaţie?", apărut la 26 au­gust a.c., ne sunt confirmate şi de Oficiul Naţional de Turism, Centrala "Litoral", care ne răspun­de că la unităţile respective s-au luat măsuri privind atât diversificarea sortimentelor de peşte, cât şi sancţionarea celor vinovaţi: înce­tarea detaşării ospătăriţei Lucia Bacus şi "avertisment" şefei de unitate, Mihaela Ghiţă.


Incidentul petrecut în ultima zi de concediu a familiei Toltea din Iaşi la recepţia Hotelului "Bradul", din Vatra Dornei, consemnat de noi în materialul "Cine lasă loc de bună ziua", publicat în nr. 40 al revistei, a fost prompt analizat şi sancţionat de Întreprinderea balneo-climaterică Vatra Dornei, care ne aduce la cunoştinţă urmă­toarele: E adevărat că nu mai existau alte camere libere în hotel, durata şederii în staţiune expi­rând la data de 21 iulie a.c., ora 12:00, şi începând de la acea oră camera era deja repartizată unei familii sosite la tratament, dar Grigore Prisăcaru, administrator de hotel, trebuia să găsească so­luţia rezolvării în cel mai politicos şi cuviincios mod cu putinţă. Pentru acest motiv, dar şi pentru evitarea unor astfel de situaţii i s-au retras trei gradaţii pe trei luni, conform Codului Muncii.


"Din documentele de încadrare a spaţiilor, la Cabana Dâmbul Morii reiese că nu există alt confort decât categoria I cabană şi deci în situaţia oferirii spaţiului nominalizat nu se putea rezolva cererea în conformitate cu biletul de odihnă. S-a constatat că turistul Iona Dobrean, din Simeria, a pri­mit bilet de odihnă pentru locuri de cazare din contractul charter încheiat între OJT Braşov şi OJT Deva, înscriindu-se eronat gradul de confort: I A - tarif de hotel în loc de categoria I - tarif de cabană. Faţă de cele arătate considerăm că nemulţumirea petentului a fost întemeiată. De aceea s-au şi comunicat la OJT Deva tarifele de cazare aferente cabanelor turistice, iar Mircea Bureţea, şeful dispeceratului de cazare, a primit «mustrare», pentru că nu a sesizat la timp greşeala."
Maria Radu - Flacăra, nr. 44/1989
Citeşte mai multe despre:   special

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de