Întreprinderea antrepriză "Teleconstrucţia" Bucureşti răspunde la scrisoarea adresată de Asociaţia locatarilor din Str. Sergent Turturică nr. 4, Sectorul 5: Lucrările de racord telefonic al blocurilor 70A şi 70B fac obiectul contractului nr. 5.393, încheiat între IATB şi DGDAL Bucureşti.
Aceste lucrări încă n-au început, deoarece până în trezent DGDAL nu a comunicat admiterea lor la finanţare-decontare şi, de asemenea, nu a asigurat, aşa cum are obligaţia, cota de cupru aferentă racordului. Pe măsura rezolvării acestor două probleme, se va trece cu operativitate la execuţie şi finalizare.
lll
Sunt Vlaicu Suciu, lăcătuş mecanic pe şantierul Centralei electrice de termoficare Arad, şi vreau, în numele mai multor muncitori, să vă aduc la cunoştinţă că la noi, la CET, există o Alimentară deservită de Doina Kiss, în calitate de şefă de unitate, şi de vânzătoarea-ajutor Geta Cornea. Aceste două lucrătoare, pe lângă faptul că deschid şi închid când vor, se comportă incorect cu noi, constructorii de pe şantier, vorbesc urât, adesea refuză să ne vândă unele produse şi uită să ne mai dea restul de bani atunci când reuşim, totuşi, să cumpărăm câte ceva. În general, se manifestă de parcă unitatea 48 ar fi un fel de proprietate a lor, personală, şi nu a comerţului socialist, cum ar trebui să li se mai amintească.
lll
De la Miliţia judeţului Dâmboviţa, Serviciul circulaţie, referitor la sesizarea tânărului Marin Şocai din comuna Ciocăneşti, primim: Într-adevăr, petiţionarul a absolvit cursurile Şcolii de mecanici auto din Târgovişte în luna august 1988, promovând şi examenul pentru obţinerea permisului de conducere categoriile B, C, E. Întrucât nu împlinise vârsta de 18 ani, nu i s-a putut înmâna permisul odată cu seria de absolvenţi din care a făcut parte. Acelaşi lucru s-a petrecut şi imediat după împlinirea vârstei, deoarece nu a adus la timp fotografiile necesare. Prezentându-se mult mai târziu fotografiile, permisul i-a fost completat la data de 31.11.1988 şi i s-a înmânat abia pe 4 mai 1989, când a binevoit să treacă pe la serviciul circulaţie, fără a avea alte pretenţii. Nu s-au constatat aspecte de neglijenţă sau atitudini de reavoinţă din partea lucrătorilor noştri de miliţie.
lll
O doleanţă îndreptăţită şi, în acelaşi timp, o propunere avansează, printr-o recentă scrisoare, muncitorul George Bunea din Făurei-sat, judeţul Brăila: În apropierea satului nostru, la o depărtare de doar circa 1 km, fiinţează o haltă CFR în care opresc doar cursele ce deservesc lucrătorii unui centru de cercetări feroviare. Pentru că suntem în sat peste 50 de muncitori navetişti - ne scrie G.M. - , în numele lor şi al meu, propun Direcţiei regionale c.f. Galaţi să analizeze posibilităţile şi să dispună oprirea în sus-menţionata haltă şi a trenurilor locale care fac naveta între Făurei-oraş şi municipiul Buzău. Prin aceasta am putea fi scutiţi de un drum lung de peste 15 kilometri pe care, actualmente, suntem nevoiţi să-l străbatem zilnic cu piciorul, mai ales după ce ieşim sau intrăm în schimburile 2 şi 3.
lll
IEIRIEDEET Drobeta Turnu-Severin, cu privire la scrisoarea trimisă de Tudor T. Carametescu din Ostrovu Mare, judeţul Mehedinţi, ne informează că cele semnalate de petent se confirmă. Pe 27.01.1989, în sus-menţionata comună mehedinţeană s-au ridicat contoarele pentru verificarea metrologică periodică, prilej cu care s-a schimbat aparatul şi la abonatul Eugen Popescu. În momentul înlocuirii contorului, acesta avea lipsă ambele plombe marcate cu sigiliul metrologic, însă electricianul care a efectuat operaţia de înlocuire n-a consemnat deficienţa în "bonul de mişcare a contorului". Ca urmare, abonatul a fost, fireşte, scos de sub acuzare, s-a dispus punerea sub tensiune a instalaţiei sale electrice, iar electricianul neglijent a fost sancţionat disciplinar.
Mihai Merişanu
Flacăra, nr. 26/1989
Citește pe Antena3.ro