x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Business din sentimente. Cupidoni moderni de România

0
Autor: Alina Turcitu 19 Aug 2012 - 18:15
Business din sentimente. Cupidoni moderni de România
Vezi galeria foto


"Am ajuns la intalnire cu ceva timp inainte, m-am plimbat prin zona si apoi am intrat in restaurant. Atmosfera era foarte intima, genul de restaurant stil frantuzesc cu mese micute si lumanarele. Ea era imbracata cu o pereche de blugi stramti, pantofi cu toc negri de lac, o bluza de matase albastru - turcoaz cu dungi visinii si albe si un lantisor cu pandantiv din piatra turcoaz', povesteste el. Bucurestean, 36 de ani, divortat, cu salariu bun si foarte ocupat, tanjind dupa o relatie serioasa cu "o persoana cu initiativa si caldura, afectuoasa, careia sa-i placa copiii si notiunea de familie'.

Intr-o zi, satul sa tot astepte degeaba sa-i pice fata potrivita, luase el taurul de coarne si ceruse ajutor specializat: mersese la prima agentie de matchmaking din Romania, gasita intamplator pe Facebook. Inainte, nici nu stia ca exista la noi asa ceva, adica o agentie care sa recruteze anume pentru el persoana potrivita si apoi sa-l trimita tot ea la prima intalnire, sa-i aranjeze ea toate detaliile, zi, ora, loc…iar el doar sa fie acolo.

Dragoste ca-n filme. El: "She makes me feel'
Si acolo, in micutul restaurant cochet din centrul vechi al Bucurestilor, a inceput totul. Pe ea n-o vazuse decat in pozele de la agentie. "Imi aduc aminte ca tocmai incepuse sa ploua si, ca sa nu intarzii, am ajuns ceva mai devreme. Dar tot degeaba caci mi-a luat cam 20 de minute sa gasesc locul. Ora de intalnire era 20, dar am ajuns cu cinci minute inainte si apoi m-am invartit prin jur inca un sfert de ora', isi aminteste ea. O femeie frumoasa la 28 de ani, angajata in turism, genul "implicata, meticuloasa, cu initiativa, energica, perfectionista, optimista, implusiva, nerabdatoare si incapatanata, iubitoare de calatorii'. Apelase la agentia de matchmaking nu ca ar fi vrut neaparat un partener chiar atunci, ci mai mult din curiozitate. Se afla in pauza, dupa ce iesise dintr-o relatie foarte lunga. Dar nu-si imagina ca-l va intalni pe el chiar atunci si chiar acolo, in micul restaurant. A trecut aproape un an de atunci, iar acum locuiesc impreuna. Si nu numai. Acum isi doresc si un bebelus.

"Senzationalul il facem noi, prin micile detalii de fiecare zi, prin modul in care reusim sa citim gandul unul altuia si sa intuim starea de moment, fara a fi nevoie de o confesiune. Sau, a face mici gesturi de afectiune unul fata de celalat pentru a sti ca suntem acolo, unul pentru celalat, si in momentele bune, si in cele grele', descrie ea.

Nu se gandesc sa se casatoreasca si cu acte. Sunt fericiti asa. "Ne bucuram unul de altul. Nu cred ca e neaparata nevoie de un act, pentru a oficializa in vreun fel relatia noastra. Va veni si asta la un moment dat. In schimb, ne gandim la un copil', ne spune el. Deocamdata nu simte ca-i trebuie acte, adauga el, fiindca are ceva mult mai important: "She makes me feel'.

Barbatii cauta tot ce a pierdut femeia moderna in ultima vreme
Acesta este doar unul din nenumaratele cupluri formate cu ajutorul primei agentii de matchmaking din Romania, deschisa acum trei ani in Bucuresti. Oana Totora si Claudia Ulici, proprietarele agentiei, au strans in baza de date cateva sute de persoane care se cauta una pe alta. Treaba lor e sa-si dea seama care cu care se potriveste si apoi sa-i trimita la intalnire. Clientii lor sunt, in general, oameni de afaceri, corporatisti sau carieristi care nu au timp sa-si caute singuri jumatatea sau pur si simplu stiu exact ce vor si isi cauta "matematic', mergand la sigur, o familie sau doar o relatie stabila. Mai toti sunt oameni trecuti prin viata si prin tot felul de relatii, in medie cu varste cuprinse intre 30 si 40 de ani.

"Femeile cauta un amestec intre un barbat puternic si empatic, bland, atent, tandru si iubitor. Barbatii cauta o femeie nu neaparat frumoasa, ci cu aspect fizic placut, feminina, finuta, delicata, draguta si atenta, sportiva, deschisa… adica tot ce a pierdut femeia moderna in ultima vreme. Ambii se orienteaza foarte mult si in functie de zodie', ne spune Claudia Ulici.

La cat de ocupati au ajuns oamenii in ultima vreme, afacerea cu sentimente este profitabila. Claudia si Oana, ele insele foste corporatiste in recrutare de personal, si-au deschis agentia in plina criza, fara sa clipeasca. Au mizat pe experienta lor de ani de zile si pe nevoia oamenilor de a-si gasi jumatatea. Au pornit la drum investind doar cateva mii de euro, cat le-a costat PR-ul, cativa angajati si chiria intr-un loc cald si dragut. Si au castigat: in al doilea an scosesera deja un profit frumos. Tarifele incep de la 250 de lei si ajung pana la 2.000 de lei, depinde ce pachet de servicii isi alege clientul.

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Cumpărături publice, imune la pandemia de COVID-19. Instituții care investesc bani nerambursabili în sport

Cumpărături publice, imune la pandemia de COVID-19. Instituții care investesc bani nerambursabili în sport
Galerie Foto De două săptămâni, România se află într-o criză fără precedent, generată de pandemia cu COVID-19, fapt ce a determinat Guvernul și Președinția să emită instituirea stării de urgență. Această...

Covid-19. România cumpără măști din cârciumă și combinezoane de la haute couture. 361 de milioane de lei, fără licitație, în contul unor firme - una mai interesantă ca alta

Covid-19. România cumpără măști din cârciumă și combinezoane de la haute couture. 361 de milioane de lei, fără licitație, în contul unor firme - una mai interesantă ca alta
Guvernul a atribuit, fără licitație, prin intermediul Oficiului Național al Achizițiilor Centralizate, contracte de 361.150.595,15 lei cu tot cu TVA pentru achiziția de echipamente de protecție, dezinfectanți...

Tratamentul pentru infecția cu coronavirus, aprobat pentru România

Tratamentul pentru infecția cu coronavirus, aprobat pentru România
Schemele de tratament în caz de infectare cu noul coronavirus au fost aprobate de către Ministerul Sănătății și, din data de 23 martie, ele sunt puse în aplicare de către toate unitățile sanitare de pe...

Povestea unui "Mic Dumnezeu” cu mască de zugrav

Povestea unui "Mic Dumnezeu” cu mască de zugrav
La o lună de la apariția primului caz de îmbolnăvire în România, medicii de familie sunt disperați, au păstrat cabinetele deschise pentru pacienți când alte clinici au pus lacătul pe ușă, dar nu mai au de...

Statul nu cunoaște criza. Când este vorba despre fântâni, bilete de avion și amenajarea parcurilor

Statul nu cunoaște criza. Când este vorba despre fântâni, bilete de avion și amenajarea parcurilor
Galerie Foto Criza globală generată de COVID-19, care atinge, din ce în ce mai acut, mediul ecomonic, nu sperie deloc anumite instituții ale statului care, în această perioadă, fac achiziții unele mai interesante decât...

Petiție la vreme de pandemie. „Diaspora Europeană” cere președintelui desființarea Curții Constituționale

Petiție la vreme de pandemie. „Diaspora Europeană” cere președintelui desființarea Curții Constituționale
Un grup din Marea Britanie, autointitulat „Diaspora Europeană”, implicat în protestele neautorizate care au avut loc în luna august a anului 2018 în Piața Victoriei din București, dar care au avut și candidat ...

Prof. dr. Gheorghe Cerin: Românii mai au doar 10 zile ca să evite drama italiană

Prof. dr. Gheorghe Cerin: Românii mai au doar 10 zile ca să evite drama italiană
Galerie Foto Dr. Gheorghe Cerin este Șeful Secţiei de Cardiologie și de Medicină Internă din cadrul Departamentului de Chirurgie Cardiacă - Divizia Cardiologică, al Clinicii San Gaudenzio din Novara, Italia și cardiolog...

Coronavirusul irită alveola şi schimbul între aer şi sânge este îngreunat în plămâni

Coronavirusul irită alveola şi schimbul între aer şi sânge este îngreunat în plămâni
Profesorul doctor Paul Stoicescu a condus ani mulţi Institutul de Pneumologie „Marius Nasta”, dar şi reţeaua naţională de luptă împotriva tuberculozei, cu rezultate notabile. Cu limpezimea caracteristică,...

Sfatul psihologilor: activați-vă dorința de a vă adapta!

Sfatul psihologilor: activați-vă dorința de a vă adapta!
Ne aflăm într-o situație pe care nu o putem schimba și trebuie noi să schimbăm modul în care percepem această situație, ne sfătuiesc specialiștii. Așa cum s-a întâmplat în cazul tragediei de la Colectiv, p...

Prima afacere a pandemiei miroase a servicii secrete

Prima afacere a pandemiei miroase a servicii secrete
Galerie Foto Cele 35 de termoscanere pentru măsurarea temperaturii corporale, achiziționate de Guvern, prin Ministerul Finanțelor Publice, fără licitație, fără anunț de participare, sunt livrate de una dintre companiile grup...
Serviciul de email marketing furnizat de