La ICE participă în fiecare an cele mai tari companii din domeniul jocurilor de noroc și oameni de seamă din gambling. Operatori de jocuri de noroc, fabricanți, distribuitori și furnizori de servicii din domeniu s-au adunat astfel și la ediția din 2023. În total au fost peste 35 de mii de oameni prezenți în pavilionul ExCeL, într-o ediție record, desfășurată pe o suprafață de 51.466 de metri pătrați. Cei peste 35 de mii de oameni provin din peste 150 de țări, un detaliu care arată dimensiunea pe care o are acest eveniment în industria jocurilor de noroc. Mai mult, la ICE au luat parte peste 650 de companii, care au ocupat 41 de hale din ExCeL.
A fost un eveniment plin de lansări interesante, care urmează a stabili noile tendințe în industria jocurilor de noroc. Ca în fiecare an, ICE reprezintă și o posibilitate bună de networking, fiind un eveniment în care se pot pune bazele unor noi colaborări.
De asemenea, promovarea jocului responsabil în industrie a reprezentat o miză aparte. Oamenii din industrie fac eforturi și caută constant soluții pentru a elimina jocurile de noroc dăunătoare, motiv pentru care la ICE 2023 au fost nu mai puțin 20 de standuri alocate Zonei de Protecție a Consumatorilor (ZPC). Cu această ocazie s-au strâns și 52.800 de lire sterline pentru organizațiile caritabile pentru jocuri de noroc mai sigure. Astfel, s-au căutat noi soluții pentru a proteja jucătorii în fața riscurilor ce pot apărea.
iGB Affiliate, cea mai mare conferință de marketing afiliat din domeniul jocurilor de noroc
Tot în ExCeL Londra a avut loc, intre 8 și 11 februarie, cea mai mare conferință de marketing afiliat din domeniul jocurilor de noroc, ce poartă denumirea iGB Affiliate. Specialiști din toate colțurile lumii s-au adunat pentru a dezbate cele mai interesante subiecte prin care afiliații pot progresa. De asemenea, evenimentul a fost o ocazie bună de networking pentru cei peste 5.000 de participanți.
Specialiștii invitați au prezentat analize despre modificările din domeniul SEO, despre felul în care afiliații se pot adapta la modificările de algoritm ale Google, cum pot fi evitate cele mai frecvente greșeli, dar și promovarea pe platforme în vogă cum ar fi TikTok și Twitch, pe care se află un public țintă nou, ce poate fi atras. De asemenea, au fost făcute prezentări despre modul în care evoluează piața în zone din afara Europei, ca SUA ori Asia. La eveniment au luat parte oameni din peste 150 de companii, inclusiv reprezentanții unor operatori de jocuri de noroc care activează și în România, cum ar fi NetBet, Unibet ori Betano.
Punctele de atracție au fost conferințele făcute de specialiști din domeniu, despre schimbările de algoritmi ale Google, importanța linkurilor și modul în care acestea pot fi construite cât mai natural, adaptarea la schimbările de algoritm ale Google, cum poate fi crescut traficul din motoarele de căutare și multe alte informații interesante.
De asemenea, specialiștii invitați de organizatori la evenimentul din Londra au venit și cu detalii despre modul în care poate fi găsită strategia de succes potrivită afiliaților. Nici subiectul ChatGPT nu a fost ignorat, în condițiile în care este unul dintre cele mai mediatizate din acest an. S-a discutat astfel despre influența pe care Inteligența Artificială o are și dezbaterile au fost apreciate de participanți, motiv pentru care iGB Affiliate a fost considerat un eveniment de succes.