Tomas Froes, CEO al agenției Dentsu, a dezvăluit pentru Digiday că Ronaldo lucrează alături de 16 angajați dedicați canalului său UR Cristiano, la care se adaugă o echipă de cinci membri ai companiei britanice Whisper, care s-au stabilit în Riyadh pentru a asigura producția de conținut. „Ronaldo este cea mai cunoscută persoană din universul pe care o cunoaștem,” a afirmat Froes, subliniind entuziasmul YouTube pentru colaborarea cu celebrul fotbalist.
Scopul canalului nu este doar de a arăta realizările sportive ale lui Ronaldo, ci de a explora și latura sa umană. Froes a subliniat că „[Ronaldo] nu este un YouTuber și nu va fi un YouTuber. El este un jucător profesionist și un om de afaceri, dar dorește să împărtășească cu publicul aspecte mai puțin cunoscute din viața sa.”
Pedro Pinta, vicepreședinte al YouTube pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a numit colaborarea „o muncă de dragoste și dedicație,” declarând că proiectul alături de Ronaldo marchează începutul unei „aventuri epice.”
În contextul în care Ronaldo se apropie de 40 de ani, el intenționează să continue producția de conținut, oferind fanilor o incursiune în viața sa personală, atât în timpul carierei sportive, cât și după retragerea din fotbal.
(sursa: Mediafax)