Pasagerii unui zbor din Londra către Tenerife au fost nevoiţi să se abţină de la utilizarea toaletelor avionului după ce personalul de bord a descoperit că acestea nu funcţionau din cauza unei probleme tehnice, relatează Press Association.
Compania British Airways (BA) a transmis scuze clienţilor care s-au îmbarcat miercuri, la ora 09:05, în avionul care a decolat de pe Aeroportul Gatwick din Londra şi care a avut o întârziere de circa o jumătate de oră după ce a fost nevoit să facă o escală în Portugalia.
Conform sistemului de monitorizare a zborurilor Flight Radar, aeronava a făcut o întoarcere de aproape 180 de grade după ce a fost deviată către Aeroportul Faro şi a aterizat în Tenerife în jurul orei 13:00. Zborul de întoarcere la Londra a avut o întârziere de peste două ore, precizează sursa citată.
BA a declarat că a existat ''o foarte mică perturbare'' a programului de zbor, iar escala nu a durat decât o jumătate de oră. Compania nu a precizat dacă devierea a fost cauzată de verificarea toaletelor sau de o altă problemă descoperită în timpul zborului.
''Clienţii noştri s-au întors pe drumul către destinaţie în puţin peste o jumătate de oră şi ne-am cerut scuze pentru întârziere'', a declarat o purtătoare de cuvânt.