x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Decizie ABUZIVĂ a unui mare operator aerian. Ce măsuri a luat împotriva călătorilor

Decizie ABUZIVĂ a unui mare operator aerian. Ce măsuri a luat împotriva călătorilor

15 Oct 2021   •   09:54
Decizie ABUZIVĂ a unui mare operator aerian. Ce măsuri a luat împotriva călătorilor

Un mare operator aerian a interzis vânzarea de bilete de avion pentru turiștii care au cerut returnarea banilor pentru zborurile pierdute din cauza carantinei, scrie gazetaromaneasca.com.

Problemele între Ryanair și clienți survin din cauza faptului că repectivele bilete nu erau rambursabile, lucru precizat clar în termenii și condițiile acceptate de călători atunci când au făcut rezervările. 

Turișii au reușit să obțină returnarea banilor deoarece au cerut acest lucru societăților de tranzacții electronice online. Totodată, sub 1.000 de persoane sunt a fectate de această decizie, potrivit companiei aeriene. Pentru ca aceștia să mai poată achiziționa alte bilete trebuie să-și plătească datoria restantă. Sumele se ridică la circa 545-857 de dolari. 

Aceștia spun însă că au reușit să-și cumpere bilete la Ryanair dar au fost împiedicați să se îmbarce ori să modifice datele cursei.

Pasagerii au relatat că și-au cumpărat recent bilete pentru curse Ryanair fără a întâmpina probleme dar că au fost împiedicați să facă check-in-ul sau să își modifice data cursei.

„Este o decizie scandaloasă din partea Ryanair. Unii oameni ar putea simpatiza cu compania aeriană, dat fiind faptul că a suportat costurile originale ale zborurilor pe care pasagerii au ales să nu le ia. Însă este urât modul ăn care și-a tratat ulterior clienții”, spune Guy Enkor, redactor șef adjunct la MoneySavingsExpert.

Rynair anunțase că nu va restitui banii turiștilor care și-au luat bilete pentru zboruri care nu au fost anulate din cauza pandemiei dar le va permite schimbarea datei sau le va oferi vouchere. 

Autoritatea de Monitorizare a Concurenței și Piețelor din Marea Britanie a finalizat ancheta privind o posibilă încălcare a legii de către British Airways și Ryanair, prin faptul că nu au oferit banii înapoi clienților care nu au zburat din cauza restricțiilor anti COVID-19. Rezultatul a fost că legislația privind rambursarea biletelor de avion este neclară și a cerut modificarea acesteia.

×
Subiecte în articol: ryanair