x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Giganții chinezi ai comerțului electronic au avut vânzări de 139 mld. dolari de Singles Day

Giganții chinezi ai comerțului electronic au avut vânzări de 139 mld. dolari de Singles Day

12 Noi 2021   •   10:00
Giganții chinezi ai comerțului electronic au avut vânzări de 139 mld. dolari de Singles Day

Giganții chinezi ai comerțului electronic Alibaba și JD.com au stabilit noi recorduri de vânzări pe platformele lor cu ocazia Singles Day, cel mai mare eveniment de cumpărături din lume, scrie CNBC.

Singles Day, numită și Double 11, obișnuia inițial să fie doar o vânzare fulger de 24 de ore, dar s-a transformat într-un eveniment extravagant de mai multe zile, care se încheie la miezul nopții pe 11 noiembrie.

JD a început vânzările la sfârșitul lunii octombrie, în timp ce Alibaba a început la începutul lunii noiembrie. Această perioadă extinsă a ajutat companiile să continue să crească vânzările.

Alibaba a precizat că în perioada de 11 zile a totalizat 540,3 miliarde de yuani (84,54 miliarde de dolari), un salt de peste 8% față de 498,2 miliarde de yuani anul trecut.

JD a precizat că volumul tranzacțiilor pe platforma sa a totalizat 349,1 miliarde de yuani (54,6 miliarde de dolari) în perioada Zilei Singles Day, o creștere de 28% față de cele 271,5 miliarde de yuani înregistrate anul trecut.

Volumul tranzacțiilor nu se traduc în venituri directe pentru JD și Alibaba. Sumele nu iau în calcul articolele returnate și se referă la volumul tranzacțiilor efectuate pe cele două platforme.

În ciuda cifrelor mari de vânzări, evenimentul a fost puțin mai discret în acest an. Companiile chineze de tehnologie continuă să se confrunte cu o monitorizare intensă din partea autorităților de reglementare. De asemenea, președintele Xi Jinping a făcut presiuni pentru așa-numita prosperitate comună sau bogăție moderată pentru toți.

Atât JD, cât și Alibaba au promovat responsabilitatea socială și de mediu în timpul evenimentului, aliniindu-se la prioritățile Beijingului.

JD a declarat că a înregistrat o creștere a achizițiilor de produse de lux și de bunuri legate de animalele de companie.

Apple pare să înregistreze vânzări puternice. JD a declarat că volumul tranzacțiilor cu iPhone-uri a depășit 100 de milioane de yuani în 2 secunde după ce au început vânzările finale pe 10 noiembrie.

Atât Alibaba, cât și JD au declarat că au înregistrat creșteri în orașele mai mici, un obiectiv cheie pentru firmele de comerț electronic, care încearcă să își crească bazele de utilizatori.

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: comerţ electronic