Muşcătura pe care atacantul Luis Suarez i-a aplicat-o pe umăr fundaşului Giorgio Chiellini, în meciul Italia - Uruguay, de ieri, a declanşat o avalanşă de discuţii pe reţelele de socializare, o oportunitate pe care marile companii internaţionale, în special din industria alimentară sau a igienei orale, au speculat-o printr-o serie de reclame.
Pe Twitter şi Facebook, companii precum McDonald's, Listerine sau Bud au cumpărat promovarea de mesaje cu hastagul #Suarez sau altele similare, venind cu reclame care să facă referire la muşcătura atacantului uruguayan la câteva ore după ce evenimentul se produsese.
"Mai satisfăcător ca mâncarea italiană. Snickers", a fost reclama pentru celebrul baton de ciocolată.
Berea americană Bud Lite a fost promovată cu imaginea unui bărbat care încearcă să smulgă capacul unei sticle cu dinţii, fiind însoţită de mesajul: "Relaxează-te, e suficient să-l răsuceşti".
Reţelele de fast-food Nando's şi McDonald's au venit cu reclame similare, îndemnându-l pe Suarez să îşi înfigă dinţii în produsele lor, nu în Chiellini.
De păţania fundaşului italian au profitat şi companiile care produc apă de gură sau gumă de mestecat.
"Vă recomandăm o clătire bună după ce aţi luat o gură de mâncare italiană", a fost reclama celor de la Listerine.
"Mestecaţi Trident, nu fotbalişti", a fost şi reclama la guma de mestecat.