Wal-Mart Stores va desfiinţa în februarie circa 11.200 de locuri de muncă, la divizia Sam's Club, după ce va încredinţa activităţile de prezentare a produselor în magazine unei alte companii, potrivit Bloomberg.
Circa 10.000 de angajaţi implicaţi în prezentarea produselor, majoritatea part-time, îşi vor pierde locurile de muncă, în condiţiile în care compania de marketing Shopper Events va prelua aceste activităţi, a declarat directorul general al Sam's Club, Brian Cornell.Compania va renunţa totodată la alţi 1.200 de angajaţi implicaţi în operaţiunile de recrutare a membrilor clubului.
Angajarea Shopper Events, care colaborează deja cu magazinele Wal-Mart, face parte din eforturile grupului de îmbunătăţirea a demonstraţiilor cu produse şi atragerea clienţilor de la companiile concurente, a spus Cornell.
Veniturile Sam's Club, care comercializează produse precum electronice, mobilă şi birotică, au scăzut cu 0,7% în trimestrul încheiat în octombrie, la 11,6 miliarde dolari, faţă de creşterea de 1,6% consemnată de divizia din străinătate a Wal -Mart şi de 1,2% în cazul veniturilor din SUA.
Sam's Club are circa 110.000 de angajaţi, potrivit unui purtător de cuvânt al Wal-Mart.