Călătorii de la metroul bucureştean vor avea acces, începând din 8 februarie, timp de o lună şi jumătate, la cea mai mare zonă de Internet gratuit din Europa, au anunţat, luni, într-o conferinţă de presă, reprezentanţii Vodafone România, compania care va implementa acest proiect.
Potrivit oficialilor companiei, toţi utilizatorii Vodafone pot beneficia de reţeaua 4G certificată de P3 Communications, garantată prin trafic gratuit de date la metroul din Capitală, în perioada 8 februarie - 31 martie. Astfel, zona transportului public subteran din Bucureşti va deveni 'Supernet 4G City'.
În intervalul menţionat, utilizatorii vor putea naviga, urmări filme sau asculta muzică, prin intermediul aplicaţiilor mobile HBO GO sau Zonga. De asemenea, cu ajutorul Bibliotecii Virtuale, călătorii pot avea acces la conţinut digital, cu zeci de cărţi, într-un proiect derulat de Vodafone cu editura Humanitas.
Traficul de date de la metroul bucureştean va fi gratuit pentru toţi utilizatorii Vodafone, fie abonaţi sau clienţi ai cartelei pre-pay, fie ai serviciilor de business.
Compania a anunţat, totodată, că în week-end-ul 13-14 februarie, cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor, toţi utilizatorii de telefonie mobilă din România, indiferent de reţeaua pe care o utilizează, vor putea naviga gratuit pe Internet. Această gratuitate este valabilă fără costuri suplimentare şi limitări de viteză pentru utilizatorii serviciilor Vodafone, precum şi pentru abonaţii din afara reţelei. Aceştia din urmă vor putea achiziţiona gratuit o cartelă SIM din orice magazin Vodafone sau din reţeaua magazinelor partenere, în perioada 8-14 februarie.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 57 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări.
La 31 decembrie 2015, Vodafone avea 461 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 13 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
La nivel local, numărul clienţilor Vodafone România (utilizatori ai serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m) era de 9,101 milioane, la 31 decembrie 2015, în creştere cu 496.723 faţă de perioada similară a anului precedent. De asemenea, compania a înregistrat o creştere de 5,1% a veniturilor din servicii în ultimul trimestru din 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2014, până la 173,9 milioane euro.AGERPRES