Pe data de 30 septembrie 2009, ora 14:00, sala Virgil Madgearu din Complexul Expoziţional Romexpo va găzdui seminarul tematic „Agenţia de publicitate: interfaţă între producători şi clientul final”.
Seminarul - organizat de APIIP, APIIP Magazin şi Euroexpo şi susţinut de HP - se adresează producătorilor şi furnizorilor din industria de tipar şi semnalistică, agenţiilor de publicitate (directori de producţie şi client service), dar şi clientului final, consumator de publicitate. Scopul acestui eveniment este de a iniţia dezbateri interactive între producători, furnizori şi directorii de producţie din agenţiile de publicitate, în vederea descoperirii unor soluţii salutare pentru a traversa mai uşor perioada de instabilitate economică, care afectează ambele industrii.
Temele propuse pentru discuţie au fost grupate astfel: "Calitate versus preţ în rândul producătorilor" - susţinută de Dl. Dan Văleanu, Director General A&M; "Capcanele unui preţ foarte mic" - susţinută de Dl. Alexandru Oancea, Director General MAGNUM; "Evoluţia şi involuţia preţului în industria de producţie publicitară" - susţinută de Dl. Dan Drăguţ, Business Development Manager ELTRIX; "Codul de etică profesională - model de lucru între producători şi clientul final/agenţii de publicitate"- susţinută de Dl. Geo Bărăian, Director General IMPRESSION.
Din partea agenţiilor de publicitate, la seminar vor fi prezenţi reprezentanţi ai GMP Advertising, Ogilvy & Mather Advertising, Publicis (Horizon Production), Grey Bucharest, Leo Burnett, McCann Erickson. În a doua parte a seminarului vor avea loc aplicaţii ale unora dintre cei mai importanţi furnizori de pe piaţă (Algernon, Mons Medius, Pin Plus Pin, Antalis, HP). Evenimentul se va bucura de prezenţa Dnei. Gabriela Vrânceanu-Firea în calitate de moderator.
Mai multe detalii pe www.apiip.ro şi www.printsign.ro.