Campania ”Donează Roșu pentru România”, demarată de Observator Antena 1 și agenția Geometry Global, a fost recompensată cu patru premii în cadrul festivalului de publicitate Cannes Lions.
Campania a obținut un premiu Gold, două Silver și unul Bronze: aur la categoria PR (Media, Arts & Entertainment), argint la categoria Media (Use of screens) și Promo & Activation (Use of broadcast) și bronz la categoria Media (Public Health & Public Awareness Messages).
”Donează Roșu pentru România” sau „The RBG News” este o campanie de mobilizare lansată de Observator Antena 1 împreună cu Geometry Global, cu scopul de a-i determina pe români să doneze sânge.
Campania a prezentat poveştile donatorilor şi ale celor care trăiesc datorită lor. În şase săptămâni, donarea de sânge a crescut cu 80%, iar bugetul pentru donare s-a triplat.
”Donează Roșu pentru România” a fost nominalizată la New York Festivals, a câştigat premii la mai toate competiţiile de profil din Europa, iar acum câștigă patru distincţii la festivalul Cannes Lions.
Într-un singur an, campania ”Donează Roșu pentru România” a fost distinsă cu peste 30 de premii.