Conducerea Judecătoriei Sectorului 5 a dispus, joi, suspendarea activității cu publicul la Compartimentul Registratură, în contextul în care au fost depistate cinci cazuri de infectare cu COVID-19 în cadrul acestei instanței.
Președintee instanței, Aurelian Murgoci-Luca, a dispus suspendarea activității de relații cu publicul până la data de 20 noiembrie. Astfel, până la această dată, toate cererile și înscrisurile adresate Judecătoriei Sectorului 5 se primesc prin poștă, curierat, fax sau e-mail.
Potrivit unui comunicat al Judecătoriei Sectorului 5, accesul în arhivele instanţei se poate face doar cu programare prealabilă, iar persoanele care nu lucrează în arhivele respective nu pot sta în incintă mai mult de 15 minute.
Cererile de restituire a cauţiunilor şi a taxelor judiciare de timbru se primesc exclusiv prin poştă, servicii de curierat, fax sau e-mail şi se eliberează personal solicitanţilor. Solicitanţii au obligaţia de a indica un număr de telefon de contact, pentru a fi programaţi în vederea ridicării originalului dovezii achitării taxei de timbru ori cauţiunii, se mai arată în comunicat.