Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis difuzarea pe posturile de televiziune a unui spot pentru brandul Unirea întrucât acesta încălca art. 29, litera g din Legea audiovizualului, care prevede faptul că "Publicitatea, inclusiv publicitatea autopromoţională, şi teleshoppingul trebuie să respecte următoarele condiţii:
Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis difuzarea pe posturile de televiziune a unui spot pentru brandul Unirea întrucât acesta încălca art. 29, litera g din Legea audiovizualului, care prevede faptul că "Publicitatea, inclusiv publicitatea autopromoţională, şi teleshoppingul trebuie să respecte următoarele condiţii: g) să nu stimuleze comportamente indecente sau imorale", şi art. 10, alin. 3, litera f, din Legea audiovizualului - "În calitate de garant al interesului public în domeniul comunicării audiovizuale, Consiliul are obligaţia să asigure protejarea culturii şi a limbii române, a culturii şi limbilor minorităţilor naţionale". Acţiunea spotului incriminat se desfăşoară într-un sit arheologic, unde trei muncitori încep să joace fotbal. În timpul meciului unul dintre ei, Dorel, loveşte din greşeală cu mingea vasele de ceramică descoperite. Potrivit membrului CNA, Dan Grigore, clipul propagă "anumite devieri comportamentale". (A.V.)
Citește pe Antena3.ro