Nu este vorba despre vreun "copil-minune" al economiei, ci de fiul unui fost deputat al Partidului Democrat Liberal. In ultimii trei ani, pustiul care inca n-are buletin, a prestat servicii de promovare, pe bani publici, pentru ministere, agentii, dar si pentru un departament din subordinea Guvernului Romaniei, scrie ziarul Ring.
Tiberiu Radu, in varsta de 13 ani, este unic actionar al firmei Ranco Promotional Products SRL. In perioada 2009-2012, compania de publicitate a incheiat 13 contracte cu Ministerul Dezvoltarii si Turismului, Ministerul Educatiei, Ministerul de Externe, Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni din cadrul guvernului, Agentia de Ocupare a Fortei de Munca, Inspectoratul General al Politiei Romane si Electrica. In aproape toate cazurile, firma a realizat materiale promotionale pentru diferite campanii de responsabilizare sociala initiate de autoritati, iar valoarea totala a acestora, cu TVA, este de aproximativ un milion de lei.
Tanarul patron este fiul lui Octavian Radu, ales deputat in 2004 pe listele Partidului Democrat si fost actionar majoritar al firmei de papetarie RTC. La inceputul lui 2010, s-a retras din actionariatul firmei sale, Ranco Promotional Products SRL, si i-a cedat toate partile sociale fiului sau, care avea numai 11 ani.
Contracte semnate de Ranco Promotional Products SRL in perioada 2009-2012 (sumele nu contin TVA):
MDRT – 134.000 lei, 127.000 lei
Ministerul Educatiei – 34.000 lei
Ministerul de Externe – 51.000 lei, 4.500 lei, 5.500 lei, 5.000 lei
DRP – Guvernul Romaniei – 158.000 lei
IGPR – 33.000 lei
ANOFM - 79.000 lei, 14.000 lei
Electrica – 75.000 lei
Comitetul Olimpic Roman – 64.000 lei