x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Două trenuri care veneau de pe Litoral, blocate în câmp mai bine de 9 ore

Două trenuri care veneau de pe Litoral, blocate în câmp mai bine de 9 ore

29 Iul 2021   •   10:10
Două trenuri care veneau de pe Litoral, blocate în câmp mai bine de 9 ore
Sursa foto: Victor Stroe

Două trenuri, dintre care unul în care se aflau copii care se întorceau din tabără de la Costinești, au rămas blocate, în noaptea de miercuri spte joi, în câmp, din cauza problemelor apărute din cauza vijeliilor. Cele două garnituri au fost tractate abia după mai bine de nouă ore.

Potrivit CFR SAm joi dimineața circulația feroviară se desfășoară doar pe un singur fir între stațiile Brănești - Fundulea și Chitila - Buftea - Periș, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, produse de rafalele puternice de vânt înregistrate în cursul nopții, în jumătatea de sud a țării.

„La această oră, circulația trenurilor pe intervalul de stații Brănești - Fundulea se desfășoară pe un singur fir, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, linia de contact fiind ruptă de rafalele puternice de vânt, iar alimentarea cu energie electrică a liniei de înaltă tensiune este întreruptă. Menționăm faptul că, din cauza acestei avarii, două trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relația Mangalia - Arad și IR 1991-2 care circulă în relația Mangalia - Timișoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în stația Brănești, pentru a-și relua circulația până în stația București Nord. Trenul IR 1921-2 și-a reluat circulația din stația Brănești la ora 08.15 minute, iar IR 1991-2, la ora 09.00, ambele cu destinația București Nord”, spune oana Brânzan, purtător de cuvânt al CFR SA.

În unul dintre trenuri, se aflau copii care se întorceau din tabără de la Costinești.

Până la remedierea deranjamentelor înregistrate la linia de contact de pe firul II și repunerea sub tensiune, circulația trenurilor între stațiile Brănești - Fundulea se desfășoară pe firul I, din ambele sensuri de circulație.

Tot pe raza Regionalei CF București, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat și pe intervalul de stații Chitila - Buftea - Periș, trenurile circulând în cursul nopții de miercuri sore joi doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 07.30 - 09.12, traficul feroviar a fost închis temporat în stația Periș, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661. Circulația trenurilor pe raza stației Periș s-a reluat la ora 09.12, după finalizarea operațiunilor desfășurate la locul accidentului.

Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 și R 3014), care au staționat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulație.

Și pe raza Regionalelor CF Timișoara, Brașov și Iași s-a intervenit permanent în cursul nopții pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între stațiile Teregova - Armeniș, Lunca Bradului - Răstolița, Tușnad Sat - Tușnad Băi, Tușnad Sat - Sânsimion, Leșul Ilvei - Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiții normale.
 

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: trenuri blocate