Consumatorii din întreaga lume şi-au dat banii pe meniuri preferate de la McDonald’s, cumpărând pe rupte burgeri şi pui cu pesmet şi crescând astfel vânzările din "same-store", adică din magazinele deschise de peste un an, cu 8,2%, în luna octombrie.
Succesul a depăşit până şi cele mai optimiste aşteptări ale lanţului fast-food, scrie Associated Press. McDonald’s a avut un succes asemănător şi în ultimul trimestru, anul trecut, când vânzările din same-store sau din alte magazine nou-deschise au înregistrat creşteri de 7,1% în toată lumea. Actualul rezultat al liderului mondial în fast-food străluceşte ca un "punct luminos" în peisajul sumbru din domeniu, unde restaurantele, în general, au avut numai de pierdut în ultimul timp, iar consumatorii sunt din ce în ce mai strâmtoraţi şi nervoşi din cauza efectelor crizei financiare globale. Explicaţia acestor creşteri constă în preţurile reduse.
MENIURI NOI
Vânzările au crescut şi în Statele Unite, cu 5,3%, datorită diversificării meniurilor McDonald’s, prin introducerea sandvişului Southern Style Chicken.
La nivel global, vânzările din same-store au crescut cu 9,8% în Europa şi cu 11,5% în regiunea Asia-Pacific, în Orientul Mijlociu şi în Africa. O cerere foarte mare s-a înregistrat şi în Australia. Vânzările same-store sunt un indicator-cheie al performanţelor unui restaurant, deoarece ele "măsoară" creşterea din localuri deja existente, mai degrabă decât din cele nou-înfiinţate. Analiştii din Wall Street erau îngrijoraţi că o apreciere puternică a dolarului în luna octombrie ar fi putut inhiba creşterea vânzărilor.
Citește pe Antena3.ro