În martie, mediul online devine însă aliatul bărbaților în căutarea cadoului perfect. O dovadă sunt vânzările online de flori, care cresc de peste 2 ori față de o lună obișnuită, conform datelor oferite de ARMO – Asociația Română a Magazinelor Online.
Potrivit datelor Institutului Național de Statistică, 2 din 3 femei au plasat cel puțin o comandă online în ultimul an, iar ponderea româncelor (66,1%) e-shopper o întrece ușor pe cea a bărbaților (65,9%) care aleg comerțul electronic. În plus, femeile comandă mai des online decât bărbații, procentul celor care au făcut acest lucru în ultimele 3 luni de la momentul desfășurării anchetei INS fiind de 48,3%, în comparație cu bărbații, în cazul cărora procentul este de 44,1%.
În materie de cadouri, tot statistica arată că, în cazul femeilor din România, cele mai căutate produse online de către acestea sunt hainele, încălțămintea și accesoriile, urmate îndeaproape de produsele cosmetice și de relaxare.
Datele INS arată, pe de altă parte, că 6 din 10 persoane care au comandat online cărți în 2022, în România, au fost femei, rezultând că o carte bună poate fi întotdeauna o idee inspirată de cadou.
Potrivit sondajelor, 62% dintre femei preferă ca produsele comandate să le fie livrate în maxim 1-2 zile.
(sursa: Mediafax)