Google si-a modificat, astazi, logo-ul, pentru a-l omagia pe artistul pop/graffiti si activistul american Keith Haring, de la a carui nastere se implinesc 54 de ani. Noul logo foloseste culorile oficiale ale motorului de cautare - rosu, albastru, verde si galben - si prezinta niste oameni dansand si sarbatorind.
Keith Haring a fost considerat de mic un tanar talentat. Insa, in aglomeratia de artisti din New York, trebuia sa faci ceva cu adevarat special ca sa ajungi in fata acestui pluton urias. Si Keith Haring a gasit solutia: pictura la metrou.
A fost uimit sa vada ca oamenii nu ii distrug operele. Din contra, lucrarile lui Keith Haring ii determina pe trecatori sa tinda sa protejeze acest gen de arta. Graffiti a fost, de altfel, arta care defineste cariera lui Keith Haring, in ciuda devotamentului sau pentru pictura religioasa. La un moment dat, Keith Haring si-a deschis chiar si un magazin in SoHo, cartier in Manhattan, New York, unde vindea obiecte gandite si pictate de el. Magazinul, Pop Shop, s-a inchis avia in 2005, la 15 ani de la moartea lui Keith Haring.
Pictorul a murit de SIDA, la 31 de ani, boala pentru studierea careia a contribuit tot timpul vietii. In acel an, Madonna a concertat la New York. Toti banii stransi in concertul acela au fost donati, in memoria lui Keith Haring, unei asociatii care se ocupa de bolnavii de SIDA.