„Să știți că ceea ce am spus mai devreme, că vom continua să punem presiune oricine ar fi ministrul Transportărilor în viitorul guvern, o să vedeți că va fi un lucru adevărat. Și nu doar eu, sunt convins că și autoritățile locale alese în urmă cu câteva luni vor face acest lucru. Pentru că trebuie să terminăm o dată cu această rușine pentru, nu pentru Banat, ci rușine pentru România”, a spus ministrul.
Grindeanu a lăudat mobilizarea constructorului, o asociere româno-bosniacă, spunând: „Am văzut că mobilizarea este una foarte bună și va continua să fie și mai bună".
Ministrul s-a arătat optimist că lucrările vor fi terminate mult mai devreme decât termenul contractual din 2026.
Referindu-se la complexitatea proiectului, Grindeanu a explicat că nu este vorba despre doar 9 kilometri de drum, ci „e vorba de lucrări și de acele lucrări de artă, dacă vreți, care presupun foarte multe foraje, foarte multe lucruri care să țină de rezistență, ceea ce înseamnă un proces tehnologic care necesită foarte mult timp".
Constructorii au început deja lucrările la portalurile de acces, apoi vor intra în etapa de foraj a tunelurilor, cu o lungime totală de 2,13 km.
Utilajele necesare construcției celor 9,13 km de autostradă dintre Margina și Holdea sunt în șantier, iar depozitele cu anrocamente și balast sunt alimentate în flux continuu, afirmă ministrul.
Lucrările se află acum undeva la 10%.
(sursa: Mediafax)