x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Investiţia în oameni aduce profit pe termen scurt, mediu şi lung

Investiţia în oameni aduce profit pe termen scurt, mediu şi lung

de Diana Scarlat    |    13 Dec 2012   •   00:13

La întrebarea „cum să creşti vânzările cu 121% într-un an de criză”, răspunsul unei companii de turism este: „prin investiţia în oameni”! 
Estimările făcute de experţii în Resurse Umane, încă de la sfârşitul anului 2008, când se instala criza economică şi în România, încep să se adeverească, iar acest fapt este demonstrat de rezultatele economice ale companiilor care au înţeles că oamenii aduc profit dacă se investeşte în ei, nu dacă se reduc salariile şi scade numarul de angajaţi. „Încercăm să investim în oameni cât mai mult. Avem training pe comportament, training pe produs, iar acum patru ani am fost primii care am investit în trainingul de vânzări, deşi ceilalţi nu înţelegeau de ce facem asta. Anul acesta nu am crescut doar cifra de afaceri, ci şi profitul”, explică Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines, reprezentantul brandului TUI TravelCenter România. Reprezentanţii companiei spun că principalii trei factori cărora li s-a datorat creşterea sunt calitatea produselor turistice şi know how-ul vânzării lor, obţinut prin training de sisteme pentru consultanţi şi prin permanenta investiţie în pregătirea profesională a consultanţilor de turism şi pachetele dinamice, personalizate în funcţie de cererea, de dorinţa clientului. Cu aceste avantaje, compania preconizează că va încheia anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei, faţă de 183,2 milioane lei în 2011.

Grupul mizează în continuare pe obiectivul calitativ, care a fost, încă de la început, „ridicarea standardul industriei turistice româneşti printr-o mai bună pregătire profesională a consultanţilor de turism, o altă imagine a agenţiilor, dar şi mai mult zambet, o mai mare transparenţă, o mai mare încredere sau, altfel spus, o altă percepţie asupra unei agenţii de turism”, spune şi Cosmin Marinof, director de vânzări. Investiţia în imagine s-a ridicat până acum la circa 400.000 de euro.

×