Piaţa românească de media şi divertisment va înregistra o rată medie anuală de creştere de 9,1% în intervalul 2010-2014, ajungând la o valoare de 3,5 miliarde USD la nivelul anului 2014, cu circa 60% mai mare faţă de valoarea de 2,3 miliarde USD din 2009, potrivit ediţiei de anul acesta a raportului PricewaterhouseCoopers (PwC) "Global Entertainment and Media Outlook".
Piaţa locală va fi cea de-a treia, cea mai dinamică din regiunea Europei Centrale şi de Est, după cea a Turciei (cu o rată medie anuală de creştere de 13%) şi a Rusiei (9,3%). Creşterea pieţei locale de media se va situa peste rata medie anuală de creştere a întregii regiuni (8,3%). Cu toate acestea, cele mai mari trei pieţe media din Europa Centrală şi de Est în 2014 vor fi cele ale Rusiei (25,6 miliarde USD), Poloniei (10,9 miliarde USD) şi Turciei (9,7 miliarde USD).
Cel mai dinamic segment de piaţă va fi cel al accesului la internet, cheltuielile pentru accesul la internet în România urmând să se dubleze până în 2014, de la 810 milioane USD în 2009 la 1,6 miliarde USD. Cheltuielile de publicitate vor cunoaşte de asemenea un avans semnificativ în România, ajungând de la 417 milioane USD în 2009 la 747 milioane USD în 2014.