x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator REABILITARE CU GĂURI - Asfalt de dat în gropi la "Victoria"

REABILITARE CU GĂURI - Asfalt de dat în gropi la "Victoria"

de Diana Scarlat    |    11 Oct 2008   •   00:00
REABILITARE CU GĂURI - Asfalt de dat în gropi la "Victoria"

Slavă Domnului că nu mai trebuie să fii prost ca să dai în gropi. Străzile din Bucureşti ne scutesc de frustrări, din moment ce toţi suntem egali în faţa lor: şi proştii, şi deştepţii dau în gropi. Iar la intrarea în Pasajul Victoria, proaspăt "reabilitat", e imposibil să eviţi denivelările.



Slavă Domnului că nu mai trebuie să fii prost ca să dai în gropi. Străzile din Bucureşti ne scutesc de frustrări, din moment ce toţi suntem egali în faţa lor: şi proştii, şi deştepţii dau în gropi. Iar la intrarea în Pasajul Victoria, proaspăt "reabilitat", e imposibil să eviţi denivelările.

Huţa-huţa-cu-căruţa, printre şinele de tramvai fragmentate şi capacele de canal ieşite din asfalt. Aşa se circulă în dreptul Pasajului

Victoria, la doi paşi de Guvern, deşi asfaltarea e proaspătă. Iar la ore de vârf e un adevărat coşmar pentru şoferii care au ghinionul să fie prinşi în capcană. Ştim deja că după orice lucrare de asfaltare a urmat, invariabil, alta de reasfaltare şi tot aşa, astfel încât asfaltatorii să aibă mereu de lucru şi să câştige sumele fabuloase din bugetul municipalităţii.

Afacere PD-L&Co
În cazul Pasajului Victoria, n-a fost nevoie de schimbarea conductelor de apă sau de reţelele de electricitate, cum se întâmplă de cele mai multe ori, dar s-au început lucrările de reabilitare la şinele de tramvai imediat după asfaltare. Asfaltarea şi reabi­litarea liniei de tramvai au făcut parte dintr-un proiect comun: "Modernizare sistem rutier şi linie de tramvai – B-dul Iancu de Hunedoara, realizat de SC Delta ACM 93 SRL, Mari-Vila Com SRL, Rail.One, Hanning & Kahl, cu termen de finalizare la cinci luni de la data începerii lucrărilor. «La 28.06.2007 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor, avem un proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la 30 octombrie 2007, şi o solicitare de act adiţional. Cu alte cuvinte, lucrarea nu este neterminată, ci este finalizată prost şi arată cum arată", spune acualul director de la Transporturi, Mădălin Dumitru, în­locuitorul lui Gheorghe Udrişte la Primăria Capitalei.

Cum a fost posibil? Simplu: SC Delta ACM 93 SRL este binecunoscută ca una dintre cele şase firme de casă ale PD-L-ului, mereu câştigătoare ale licitaţiilor pentru asfaltări la Primăria Capitalei, celelalte fiind SC Euroconstruct 98 SRL, Euronia-Construct Internatiolal SA, SC Tehnologica Radion SRL, Han Group SA şi SC Strabag AG, SC. Delta ACM 93 este aceeaşi firmă care s-a ocupat de schimbarea bordurilor din Bucureşti şi de reparaţiile la Podul Grant în timpul mandatului lui Videanu. Din fericire pentru noi toţi, contractele celor şase de la Golden Blitz vor fi reziliate de actualul primar general, Sorin Oprescu, din cauza nerespectării termenelor de finalizare a mai multor lucrări. Dar craterele din asfalt vor rămâne în buricul Bu­cu­reş­tiu­lui, la doi paşi de Palatul Victoria. Şi tot noi, proştii, le plătim ca să dăm în ele.

×
Subiecte în articol: observator