x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Sondaj CCSB :Antena 1 este cea mai bună în divertisment

Sondaj CCSB :Antena 1 este cea mai bună în divertisment

de Cristiana Stamatescu    |    24 Aug 2009   •   00:00
Sondaj CCSB :Antena 1 este cea mai bună în divertisment

33% dintre cetăţenii românii spun că Antena 1 este postul cu cele mai bune emisiuni de divertisment, relevă cel mai recent sondaj de opinie realizat de CCSB. Pe locul al doilea, la distanţă de 19 procente, se situează Pro TV (14%), iar pe locul al treilea, Prima TV, televiziune nominalizată de 6% din respondenţi.



De-a lungul anilor, sondajele de opinie au relevat poziţia de lider în divertisment ocupată de Antena 1. Motivele acestei poziţionări sunt explicate de Florin Nicoară, director de programe Antena 1: "În urmă cu ani de zile, nici un manager al unei televiziuni generaliste nu-şi punea problema să investească cu precădere într-o divizie mai mult decât în alta. Antena 1 însă a dezvoltat încă de timpuriu ramura divertismentului, în timp ce Pro TV, celălalt mare imperiu media, a ales să investească în filme. Iată că, de tot atâţia ani, sondajele arată că Antena 1 are cel mai bun divertisment, iar Pro TV, cele mai tari filme.

Un alt mare atu al Antenei 1 a fost colaborarea cu regretatul Valeriu Lazarov: producţiile care purtau semnătura lui se bucurau de audienţe pe care astăzi poate meciurile Naţionalei să le mai atingă. «Din dragoste» a început să ruleze la Antena 1 la începutul anilor 2000 şi a avut de nenumărate ori peste 17 puncte de rating şi cote de piaţă de 40%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din televizoarele deschise de cetăţenii României erau pe Antena 1.

«Academia vedetelor», emisiune prezentată de Dan Negru în 2001 şi 2002, avea, de asemenea, milioane de telespectatori ediţie de ediţie. «Ziua judecăţii», «Ciao Darwin», «Batem palma» sunt doar câteva dintre show-urile lui Lazarov difuzate pe Antena 1, cu audienţe de milioane", mai spune Florin Nicoară. "În ceea ce priveşte viitorul, Antena 1 va investi în continuare masiv în divertisment: pregătim acum nouă producţii noi, create conform preferinţelor publicului şi, tot la dorinţa telespectatorilor, am modificat modul de împărţire al grilei de programe. Ne-am despărţit de unele vedete, investim în altele, evoluăm.

După atâţia ani de experienţă, suntem deja o uzină performantă de divertisment", conchide Florin Nicoară.
Sondajul CCSB este realizat pe un eşantion de 1.009 persoane, eşantion reprezentativ pentru populaţia adultă neinstituţionalizată a României, cu o eroare tolerată de 3,1%, la un nivel de probabilitate de 95%. Perioada realizării a fost 23-27 iulie.

×
Subiecte în articol: mass-media