Ieri, 11 martie 2009, echipa Top Gear Romania a inaugurat in premiera cei 11 kilometri ai autostrazii Transilvania care sunt in acest moment terminati, dar nedati in folosinta. Mercedes-ul CL63 AMG testat de Top Gear va ramane in istorie nu doar ca o masina special conceputa pentru cei care au bani de S-Class, dar n-au nevoie de 4 usi, ci si ca prima masina care a lasat urme de cauciuc pe asfaltul autostrazii.
Considerata cel mai mare proiect de infrastructura din Romania si cea mai lunga autostrada din Europa (la finalizare va masura peste 450 de km), autostrada Transilvania va ramane pentru Top Gear locul "unde nimeni altcineva n-a mai fost vreodata”. Ideea acestui test a plecat de la o aliniere fericita a astrelor, in care echipa a primit o masina care in conditii de trafic isi simte libertatile ingradite, iar acesti 11 km de autostrada erau expresia clara a libertatii de miscare, una din valorile fundamentale Top Gear.
"Mercedes CL63 AMG este echivalentul pamantesc al navei stelare Enterprise, intr-un univers paralel in care Captain Picard si-a dat seama ca vrea sa exploreze spatiul, dar de data asta vrea s-o faca cu stil” a declarat Costin Giurgea, redactorul sef al revistei Top Gear.
Mai mult decat atat, Top Gear inaugureaza cu aceasta ocazie si o rubrica noua, "Cele mai frumoase drumuri din Romania”, unde echipa va oferi alternative ale rutelor traditionale din Romania. Practic, rubrica va fi un road-book pentru cititorii pasionati de condus.
Materialul integral despre experienta echipei Top Gear va fi publicat in numarul de aprilie al revistei. In exclusivitate imaginile de la drive test sunt disponibile pe www.topgear.ro.
Top Gear are o istorie in a face lucruri la care altii doar au visat. Este singura revista auto care imbina entertainment-ul, exclusivitatea, umorul si lifestyle-ul cu lumea auto. Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV din Marea Britanie care face audienta aproape 1 miliard de telespectatori, fiind a doua cea mai vizionata emisiune din lume dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 90 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive.
In cele 43 tari in care revista Top Gear are editii locale concurenta este practic spulberata, revista ocupand locul 1 pe segmentul auto. Brandul Top Gear insa isi doreste sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati.
Citește pe Antena3.ro