Filmuleţele, potrivit strategiei Elenei Udrea, ar urma să fie promovate pe televiziuni, la târguri, seminarii, dar şi pe canale mai puţin oficiale, precum you tube, facebook, prin staţiile de metrou, autobuze, gări sau supermarketuri. Clipurile video ar trebui să prezinte zonele cerute atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte , iar pentru un plus de autenticitate ar urma să fie folosiţi figuranţi care să poarte costume specifice zonelor unde se fac filmările. Iar toată acţiunea figuranţilor ar urma să aibă loc pe un fond muzical, de preferat românesc, cere ministerul. Şi pentru ca identificarea spoturilor publicitare să nu ridice probleme, toate materialele vor trebui inscripţionate cu elementele de identitate vizuală ale brandului de turism, adică cu faimoasa frunză.
Grupurile ţintă către care se vrea a se direcţiona acest tip de promovare sunt orăşenii din ţări precum Austria, Italia, Franţa, Germania, Ungaria, Rusia, Marea Britanie şi Irlanda sau SUA, care în ultimii trei ani au realizat cel puţin o călătorie în străinătate.
Citește pe Antena3.ro