Bărbaţii din România sunt tot mai mult interesaţi să arate bine şi să se îngrijească cu produse cosmetice exclusive, conform studiilor de piaţă efectuate, acesta fiind şi argumentul pentru lansarea unor produse de epilare speciale şi produse solare dedicate doar acestora.
"Studiile de piaţă au arătat că bărbaţii din România manifestă un interes mult mai mare pentru modul în care arată şi se îngrijesc. Pentru prima dată, produse solare dedicate lor, produse pentru bărbaţi şi de asemenea, produse de epilare speciale pentru bărbaţi. Este o noutate pe care aş dori să o menţionez", a declarat marţi Ioana Borza, manager de marketing al producătorului de cosmetice Farmec.
Produsele de protecţie solară marca Farmec, inclusiv cele masculine, vor fi lansate săptămâna viitoare, a precizat pentru AGERPRES Lina Dragoş, purtător de cuvânt al companiei Farmec.
Farmec va continua modernizarea gamei de produse şi lansarea de produse noi. "În primul semestru al acestui an am avut trei lansări de produse: modernizarea gamei Gerovital Plant, gamei Farmec, produse depilatoare lider de piaţă şi suntem în proces de implementare a noilor produse din noua linie solară Gerovital Sun. Deci, într-un interval de şase luni venim în întâmpinarea consumatorilor cu trei linii de produse noi şi procesul va continua. Pot să spun că ele au fost foarte bine primite de către consumatori", a explicat Ioana Borza.
Compania Farmec are în portofoliu aproximativ 700 de produse, care se comercializează în peste 23.000 de locaţii.
Cel mai nou magazin Farmec a fost inaugurat marţi la Sibiu, fiind vorba de o investiţie de 40.000 de euro. Magazinul de la Sibiu este al şaptelea din reţeaua companiei. Până la finalul anului, Farmec intenţionează să mai deschidă patru magazine proprii în România, din care unul va fi în Bucureşti şi să reamenajeze toate magazinele existente.
Consumatorii care intră în magazinele Farmec pot să facă teste dermatologice, beneficiază de consiliere de specialitate şi de carduri de fidelitate.
În luna aprilie, Gerovital s-a plasat pe primul loc în categoria Branduri româneşti, în cadrul Galei Valori de România, organizată de revista Biz şi Unlock Marketing Research. Este a doua distincţie de acest tip primită anul acesta de brandul Gerovital, după ce în luna ianuarie brandul a obţinut titlul de Superbrand 2015 în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.
Producătorul român de cosmetice Farmec SA Cluj-Napoca are acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie şi comercializează produsele din portofoliu în peste 30 ţări. AGERPRES