Telespectatorii Antena 1 care au votat pe sms și pe aplicația „iUmor” și-au desemnat câștigătoarea celui de-al treilea sezon al emisiunii și al premiului de 20.000 de Euro: Doina Teodoru, care a impresionat și juriul „iUmor” cu un număr de roast și mai acid ca cel din audiții.
Cu finala „iUmor”, difuzată duminică, 21 mai, în intervalul orar 20:26 – 01:13, Antena 1 a fost lider de piață pe toate cele trei targeturi de populație. Astfel, pe segmentul alcătuit de femei și bărbați cu vârste între 18 și 49 de ani, din mediul urban Antena 1 s-a clasat pe locul I cu un rating de 8.4 puncte și o cotă de piață de 29.8%, în timp ce locul II s-a aflat ProTV cu o audiență de 4.7 puncte și o cotă de piață de 16.6%, iar pe a treia poziție s-a clasat Kanal D cu un rating de 2.2 și o cotă de piață de 7.8.
Și pe Urban All (populația de toate vârstele din mediul urban) Antena 1 a fost lider cu 6.8 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%, în timp ce ProTV și Kanal D s-au clasat pe locurile II și III cu un rating de 3.8, respectiv 3.5 și cote de piață de 11.6%, respectiv 10.5%. Inclusiv pe Național cuprins de populația de toate vârstele de la nivelul întregi țări, Antena 1 a ocupat locul I cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 17.5%, segment pe care Kanal D s-a aflat pe locul II cu 5.8 puncte și o cotă de piață de 16.8%, iar ProTV a ocupat locul al treilea, cu un rating de 4.4 puncte și o cotă de piață de 12.8.
În Minutul de Aur, de la ora 22:05, pe segmentul de populație Național, la finala „iUmor” s-au uitat 1.765.000 de oameni, în timp ce la aceeași oră și pe aceleași coordonate la ProTV se uitau 1.235.000 de oameni. Și pe segmentul 18-49 Urban, în Minutul de Aur de la ora 22:38, Antena 1 a înregistrat o audiență de 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 38.8%. Pe aceleași coordonate, ProTV a atins 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 10%.
Și pentru că niciodată nu este prea mult umor, toți care își doresc să se distreze, să impresioneze juriul sau să se afirme, se pot înscrie pe http://casting.a1.ro/iumor/ pentru a participa la cel de al patrulea sezon care va fi difuzat la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 21 mai 2017