Zi de top ieri pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, pe toate targeturile relevante. Acces Direct, Observator 19, Next Star, Un show pãcãtos, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 16.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
|
|
|
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Whole Day
| Antena 1
| 2.7
| 16.6
| 152
|
Pro TV
| 2.6
| 15.8
| 144
|
Kanal D
| 1.1
| 7
| 64
|
Acasa
| 0.9
| 5.3
| 48
|
TVR 1
| 0.7
| 4.1
| 37
|
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6% procente şi o cotã de piaţã de 17.4%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, a înregistrat un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 16.5%.
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Prime time
| Antena 1
| 6
| 17.4
| 337
|
Pro TV
| 5.7
| 16.5
| 319
|
Acasa
| 2.9
| 8.5
| 164
|
Kanal D
| 2.3
| 6.7
| 130
|
TVR 1
| 1.7
| 5
| 97
|
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi el prima poziţie în clasamentul audienţelor. Aproape 1 000 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 21.5%.
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Observator 19 (18:58:19:48)
| Antena 1
| 5
| 21.5
| 282
|
Pro TV
| 4.8
| 20.2
| 265
|
Kanal D
| 1.9
| 8
| 105
|
Acasa
| 1.7
| 7.3
| 95
|
TVR 1
| 1
| 4.3
| 56
|
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.5% rating şi 24.4% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 2.3% rating şi 12.3% cotã de piaţã. În minutul de aur, 18:21, emisiunea Simonei Gherghe era urmãritã de 360.000 de telespectatori, de aproape patru ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci Happy Hour.
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Acces Direct (16:57-18:58)
| Antena 1
| 4.5
| 24.4
| 250
|
Pro TV
| 2.3
| 12.3
| 126
|
Acasa
| 1
| 5.2
| 53
|
Kanal D
| 0.9
| 5.1
| 52
|
Antena 3
| 0.6
| 3.5
| 36
|
|
|
|
|
|
Minut de aur 18-49 Urban
| Antena 1
| Pro TV
|
Timebands
| Rtg%
| Share
| Rtg(000)
| Rtg%
| Share
| Rtg(000)
|
18:21
| 6.4
| 31.7
| 360
| 1.7
| 8.6
| 98
|
Românii au preferat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.1% şi un rating mediu de 6.7% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 5.9% rating. Eurivisionul, transmis de postul public TVR a ocupat locul 5 în topul audienţelor.
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Next Star (20:28-23:01)
| Antena 1
| 6.7
| 17.1
| 375
|
Pro TV
| 5.9
| 15
| 329
|
Acasa
| 3.4
| 8.6
| 189
|
Kanal D
| 2.6
| 6.6
| 145
|
TVR 1
| 2.1
| 5.3
| 116
|
Dan Capatos a rãmas şi el preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Emisiunea în care echipa pãcãtoasã şi-a ales noile asistente a fost preferata românilor, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 4.7%, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 13.3% share şi 3.4% rating.
|
|
|
|
|
|
| 18-49 Urban
|
| Channels
| Rtg%
| Shr%
| Rtg(000)
|
Un show pacatos (23:01-01:10)
| Antena 1
| 4.7
| 18.5
| 262
|
Pro TV
| 3.4
| 13.3
| 188
|
TVR 1
| 2.5
| 10
| 142
|
Kanal D
| 2.2
| 8.5
| 121
|
Prima TV
| 1
| 3.8
| 55
|
Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
|
|
|
Copyright:ARMADATA S.R.L.
|
|
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
|
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
|
Perioada 16 mai 2013
|
|
|