Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.
Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
DA, ACCEPT
Antena 1, lider absolut în Prime Time şi Whole day!
Zi de top ieri pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, pe toate targeturile relevante. Acces Direct, Observator 19, Next Star, Un show pãcãtos, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 16.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6% procente şi o cotã de piaţã de 17.4%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, a înregistrat un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 16.5%.
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi el prima poziţie în clasamentul audienţelor. Aproape 1 000 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 21.5%.
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.5% rating şi 24.4% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 2.3% rating şi 12.3% cotã de piaţã. În minutul de aur, 18:21, emisiunea Simonei Gherghe era urmãritã de 360.000 de telespectatori, de aproape patru ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci Happy Hour.
Românii au preferat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.1% şi un rating mediu de 6.7% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 5.9% rating. Eurivisionul, transmis de postul public TVR a ocupat locul 5 în topul audienţelor.
Dan Capatos a rãmas şi el preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Emisiunea în care echipa pãcãtoasã şi-a ales noile asistente a fost preferata românilor, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 4.7%, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 13.3% share şi 3.4% rating.
Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 16.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
| | | | |
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Whole Day | Antena 1 | 2.7 | 16.6 | 152 |
Pro TV | 2.6 | 15.8 | 144 | |
Kanal D | 1.1 | 7 | 64 | |
Acasa | 0.9 | 5.3 | 48 | |
TVR 1 | 0.7 | 4.1 | 37 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6% procente şi o cotã de piaţã de 17.4%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, a înregistrat un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 16.5%.
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Prime time | Antena 1 | 6 | 17.4 | 337 |
Pro TV | 5.7 | 16.5 | 319 | |
Acasa | 2.9 | 8.5 | 164 | |
Kanal D | 2.3 | 6.7 | 130 | |
TVR 1 | 1.7 | 5 | 97 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi el prima poziţie în clasamentul audienţelor. Aproape 1 000 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 21.5%.
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Observator 19 (18:58:19:48) | Antena 1 | 5 | 21.5 | 282 |
Pro TV | 4.8 | 20.2 | 265 | |
Kanal D | 1.9 | 8 | 105 | |
Acasa | 1.7 | 7.3 | 95 | |
TVR 1 | 1 | 4.3 | 56 |
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.5% rating şi 24.4% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 2.3% rating şi 12.3% cotã de piaţã. În minutul de aur, 18:21, emisiunea Simonei Gherghe era urmãritã de 360.000 de telespectatori, de aproape patru ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci Happy Hour.
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-18:58) | Antena 1 | 4.5 | 24.4 | 250 |
Pro TV | 2.3 | 12.3 | 126 | |
Acasa | 1 | 5.2 | 53 | |
Kanal D | 0.9 | 5.1 | 52 | |
Antena 3 | 0.6 | 3.5 | 36 | |
| | | | |
Minut de aur 18-49 Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:21 | 6.4 | 31.7 | 360 | 1.7 | 8.6 | 98 |
Românii au preferat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.1% şi un rating mediu de 6.7% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 5.9% rating. Eurivisionul, transmis de postul public TVR a ocupat locul 5 în topul audienţelor.
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Next Star (20:28-23:01) | Antena 1 | 6.7 | 17.1 | 375 |
Pro TV | 5.9 | 15 | 329 | |
Acasa | 3.4 | 8.6 | 189 | |
Kanal D | 2.6 | 6.6 | 145 | |
TVR 1 | 2.1 | 5.3 | 116 |
Dan Capatos a rãmas şi el preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Emisiunea în care echipa pãcãtoasã şi-a ales noile asistente a fost preferata românilor, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 4.7%, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 13.3% share şi 3.4% rating.
| | | | |
| | 18-49 Urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Un show pacatos (23:01-01:10) | Antena 1 | 4.7 | 18.5 | 262 |
Pro TV | 3.4 | 13.3 | 188 | |
TVR 1 | 2.5 | 10 | 142 | |
Kanal D | 2.2 | 8.5 | 121 | |
Prima TV | 1 | 3.8 | 55 |
Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media | | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national | ||
Perioada 16 mai 2013 | | |
Citeşte mai multe despre:
antena1

Ştiri din .ro
-
Cum arată doctoriță de la SMURD Iași care a fost inclusă în „Atlasul Frumuseții”: „Un pacient s-a trezit, s-a uitat la mine și m-a întrebat dacă a murit și este în rai” libertatea.ro
-
Alertă despre accelerarea vaccinării: „Noua variantă a virusului este mai periculoasă şi va ajunge curând predominantă” libertatea.ro
PUBLICITATE
In memoriam Ruxandra Garofeanu
Televiziunea Română regretă dispariţia realizatoarei tv şi criticului de artă Ruxandra Garofeanu şi îi aduce un respectuos omagiu difuzând o serie de producţii in memoriam.
Cunoscut om de...
UZPR continuă „Săptămâna Presei Românești. Pagini luminoase de istorie” (III)
Luni, 18 ianuarie, de la ora 17:00, continuă seria episoadelor evenimentului online realizat de Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România - „Săptămâna Presei Românești. Pagini...
Australia rămâne închisă pentru străini pe tot parcursul anului 2021
Autoritățile australiene nu vor să deschidă granițele pentru turiștii străini în acest an, deși majoritatea statelor se află în plină campanie de vaccinare împotriva COVID-19, potrivit secrretarului de stat...
Andi Constantin este Burlacul, în curând, la Antena 1
Cel de-al șaselea sezon al emisiunii Burlacul, în curând, la Antena 1, îl va avea ca protagonist pe Andi Constantin. Multiplu campion la fitness și antreprenor, Andi este pregătit să plece în cea mai importantă...
Cristina Ciobănașu și Vlad Gherman lansează seria de episoade online Adela – Tot ce nu se vede pentru site-ul a1.ro
Imediat după premiera serialului Adela, difuzat aseară, de la 20:30, la Antena 1, site-ul a1.ro lansează un nou proiect on-line – emisiunea Adela - Tot ce nu se vede, prezentată de Cristina Ciobănaşu şi Vlad...
Premiera Adela se vede gratuit pe AntenaPlay
Premiera serialului Adela se vede gratuit pe AntenaPlay, timp de 7 zile. Utilizatorii platformei au ocazia să participe şi la un concurs, ce pune la bătaie 10 abonamente valabile un an de zile pe AntenaPlay....
Trei motive bune pentru a lua un credit
Spre deosebire de alte tipuri de credite, un credit de nevoi personale poate fi folosit pentru aproape orice, însemnând că nu trebuie să oferiți explicații creditorului despre cum plănuiți să folosiți banii...
Morphy Richards aduce în România o gamă largă de electrocasnice pentru casă și bucătărie. România este prima țară din regiune cu sucursală proprie

Cum să faci bani ca adolescent și să scapi de obiceiul de a le cere părinților
Ești exponent al generației „millennials”, ai o mie de idei, în pauzele de la orele online dai play la discursuri motivaționale cu antreprenori care povestesc cum au făcut primul milion de dolari, însă după...
Cum să ai mai puține cheltuieli de întreținere iarna

Cum să profiți la maximum de timpul liber
O expresie spune că timpul înseamnă bani, ceea ce denotă cât de prețioasă e fiecare secundă. Că trebuie să iei tot ce-i mai bun din fiecare moment, oriunde te-ai afla, și orice ai face. Pentru că timpul nu...
Ce trebuie sa stii atunci cand iti cumperi o arma Airsoft?
Daca vrei sa iti cumperi o arma Airsoft si nu stii de unde sa o alegi, NRG este locul ideal de unde poti selecta cele mai moderne si mai noi pistoale Airsoft. In urma rebrandingului facut de Airsoft6 pe site-ul NRG,...
Reality show-ul Fetele lui Tavi by Gabriela Cristea va putea fi urmărit la Antena Stars

Israel, prin ochii unui ghid fascinat de descoperiri

Atenție unde călătoriți ! Cod roșu de ninsori și vânt în Suedia
Cod roșu pentru Regiunea Vasternorrland şi cod portocaliu pentru partea nordică a Regiunii Jamtland şi partea de coastă a Regiunii Vasterbotten din Suedia pentru ninsori și vânt în zilele de marți și...