x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Calatorii Bulgarii și-au crescut investițiile și sezonul estival

Bulgarii și-au crescut investițiile și sezonul estival

de Diana Scarlat    |    17 Sep 2019   •   10:39
Bulgarii și-au crescut investițiile și sezonul estival

Litoralul bulgăresc este încă în plină expansiune. Succesul turismului estival a înregistrat aici o creștere constantă, mai ales în ultimii cinci ani, iar acest avânt i-a încurajat pe investitori să construiască noi hoteluri și să crească numărul ofertelor pentru turiștii interni și străini, românii fiind principala categorie de public țintă. Vara ține până la 1 octombrie, în stațiunile de la malul mării, iar pentru următorii ani se pregătesc și alte surprize, în toate anotimpurile.

 

Noi spații de cazare, de lux, oferte pentru toate vârstele, toate gusturile și toate buzunarele, noi construcții și renovări – așa arată astăzi, în plin avânt economic, litotalul Bulgariei. Hotelierii sunt foarte atenți cu turiștii, în special cu românii, pentru care au și oferte speciale. În plus, în mai toate stațiunile se vorbește mai mult românește decât în orice altă limbă. Fără frică de fisc, bulgarii nu doar că au învățat limba română, pentru a le fi mai ușor să-și vândă produsele, dar unii chiar afișează prețurile în Leva și Lei, simultan, iar acolo unde nu sunt afișate, la vedere, se poate cumpăra cu lei, restul se dă în lei, iar cursul de schimb „la mica înțelegere”, în orice magazin, este chiar mai bun decât la casele de schimb valutar. Totul pentru turiștii români, cărora bulgarii încearcă să le facă pe plac, pentru a-i atrage pe termen cât mai lung.

 

Construiesc pentru clienții din România

Revenind la investiții și mai ales la hoteluri, stațiunile de la malul mării s-au îmbogățit cu noi spații de cazare care funcționează în regim „all inclusive”, au piscine proprii – atât în aer liber, cât și acoperite, încălzite la temperatura de 27-28 de grade Celsius, mini parcuri acvatice și zone de SPA. „Am făcut investiții puternice în ultimii doi ani, iar în continuare vom face renovări pentru hotelurile noastre și pentru zonele de agrement. Avem posibilitatea de a atrage turiștii și în extrasezon, atât datorită prelungirii perioadelor cu temperaturi ridicate, dar mai ales pentru că avem piscine acoperite, cu apă încâlzită, multe oferte de relaxare la SPA și spații destinate copiilor, în zona de aqua park. Pentru 2020 ne pregătim deja să lansăm noi oferte, inclusiv pentru toate anotimpurile. Vom începe, probabil, cu organizarea sărbătorilor de iarnă aici, dar va trebui să ne asigurăm că avem grupuri mari de turiști, pentru că nu putem ține personalul hotelului decât dacă ne asigurăm un grad mare de ocupare”, explică Emine Baldji, director de marketing Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, de la Nisipurile de Aur, unul dintre cele mai noi hoteluri de pe litoralul Bulgariei, deschis în anul 2017. Politica de marketing a noului hotel se orientează deja în funcție de preferințele turiștilor români, pentru că și aici, peste jumătate dintre clienți au fost din România. Una dintre ofertele speciale pentru turiștii români constă în excursii gratuite, de la Nisipurile de Aur la Balcic și la Varna, la distanță foarte mică de stațiune. Costurile sunt suportate de hotelier și se adresează tuturor clienților, dar ideea a fost inspirată de turiștii români.

 

Cele mai multe hoteluri din stațiunile de pe litoralul Bulgariei se adresează familiilor, având oferte speciale pentru copii. Conceptele de marketing pornesc de cele mai multe ori de la dorințele turiștilor români, pe care se bazează industria ospitalității din țara vecină.

 

×