Antalya, Creta, Corfu, Tassos si Kusadasi au fost destinatiile cele mai solicitate anul acesta la Targul de Turism de la Romexpo. Daca tour operatorul Christian Tour a vandut vacante unui numar de 2.300 de persoane, depasind usor cifra de 1 milion de euro in doar patru zile, Pegas Holidays a dat peste 180 de pachete, cu o valoare mai mare de 200.000€. Europa Travel a fost extrem de vizibila cu campania sa specifica unei agentii low-cost: Vacante la 1 euro. Ofertele cu discounturi speciale continua in perioada urmatoare, pana la 31 martie, cand ia sfarsit primul mare prag de Early Booking.
Cu 25.000 de vizitatori la Romexpo, in perioada 14-17 martie, se pare ca Targul de Turism din primavara aceasta a fost cel mai bun din ultimii 10 ani. 3.000 de turisti au cumparat vacante de la Christian Tour Group, pe toate canalele de distributie. Cea mai vizibila divizie a grupului a fost Europa Travel –divizia de low cost, care si-a facut cunoscuta prezenta printr-o campanie tipica unei companii de low cost: Vacante la 1€. Multi au comentat “controversata” oferta, insa efectul campaniei de marketing a fost cel scontat –captarea atentiei publicului. Tot la targ, Bibi Touring, divizia de turism intern a grupului Christian Tour, si-a lansat catalogul de litoral cu oferta unica de peste 300 de locatii in portofoliu.
Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour: “Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Shake a celor 4 divizii este inca disponibila in intreaga retea de peste 1200 de agentii partenere si suntem convinsi ca va atrage, in continuare, multi turisti la nivel national. Pentru luna martie, anticipam vanzari de peste 6.000.000€. In cei peste 20 de ani petrecuti in Statele Unite am vazut, creat si participat la multe campanii de marketing similare. Pe langa experienta proprie, ne-am inspirat si de la marii turoperatori din Germania si Marea Britanie, care au creat divizii de low cost si au adoptat un stil de marketing agresiv, promovand campanii gen Crazy Shake.”
Teodor Calimanescu, Director General Europa Travel: “Avem multe camere luate in garantie si flota proprie de autocar, ceea ce ne permite ca pe capetele de sezon sa oferim anumite pachete cu titlu de
Cristian Pandel, Presedinte Christian Tour Group:“Sunt multumit ca toate cele 4 divizii ale grupului au avut vizibilitate la cel mai mare eveniment de turim din Romania din 2013. Isteria creata de produsul si ofertele noastre, atat in cadrul competitorilor, cat si al turistilor nostri, ne face sa intelegem ca si in Romania se pot promova campanii de marketing care in tarile din vest sunt deja cunoscute si practicate."