x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Calatorii România va fi promovată cu mijloace contemporane

România va fi promovată cu mijloace contemporane

de Diana Scarlat    |    27 Aug 2019   •   17:47
România va fi promovată cu mijloace contemporane

După 30 de ani de promovare a destinației turistice România prin metode învechite și cu impact din ce în ce mai redus, a Ministerului Turismului a reușit să introducă metode contemporane de promovare. Astăzi, Guvernul a aprobat modificări la celebra HG 20/2012, astfel încât să se poată trece la promovarea online a țării noastre. 

 

Hotărârea de Guvern privind aprobarea Programului Multianual de Marketing și a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinațiilor, Formelor și Produselor Turistice prevede posibilitatea realizării de noi mecanisme de promovare și actualizează legislația din acest domeniu astfel îmcât România să fie promovată la nivel internațional în cadrul unor campanii integrate. "Noile tehnologii existente pe piață în domeniul promovării, în special în cazul promovării în mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care să facă posibilă oferirea de soluții performante și eficiente conform standardelor ridicate impuse de competitori", anunță ministerul Turismului.

 

Pentru ca promovarea României să fie eficientă, s-a stabilit o listă de obiective: corelarea prevederilor hotărârii cu noile tehnologii existente pe piață și categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor, respectiv   utilizarea și dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promoțional, în funcție de piața țintă a campaniei de promovare: publicitatea, promovarea vânzărilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare în ţară pentru liderii de opinie în domeniul turismului.


De asemenea, modificările aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului să contracteze studii de piață pentru ca promovarea să se adreseze cât mai punctual publicului țintă.

×
Subiecte în articol: romania turism