x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Casa Eveniment

Eveniment

23 Iun 2005   •   00:00
Eveniment

Electrolux a premiat "aragazul viitorului" / 8,6 miliarde de culori / Flower by Kenzo aduce noutati de vara

Electrolux a premiat "aragazul viitorului"

Concursul "Electrolux Design Lab" si-a desemnat zilele trecute castigatorul, in persoana Ruxandrei Matache (foto), studenta in anul lll la Universitatea de Design si Arta din Bucuresti. Ea va pleca in aceasta vara la Stockholm, unde se va intalni cu specialisti din departamentul de design al Electrolux. Tema concursului lansat in octombrie a fost "Design the Future", iar student ii au avut ca tema "aragazul viitorului". Concursul a fost structurat pe doua sectiuni. Prima, numita "Stilistica de componente pentru aragazuri", i-a invitat sa isi imagineze un design original pentru diverse componente de aragazuri: butoane, usa, plita etc. Cea de-a doua tematica, "Design the Future", i-a provocat pe studenti sa realizeze schite de idei pentru aragazurile viitorului si sa caute solutii care sa raspunda nevoilor consumatorilor sau lipsurilor actuale ale oricarui aragaz.

8,6 miliarde de culori

Noile modele de televizoare cu plasma Viera TH- 42PA50 si TH-37PA50 continua linia design-ului avangardist cu care ne-a obisnuit Panasonic. Ecranul Panasonic cu plasma G8 produce un negru mai profund si mai bogat, precum si niveluri de stralucire ce permit cea mai buna reproducere de pana acum a culorilor. Imaginea va avea un contrast excelent multumita unui nou filtru negru profund, care reduce transmisia luminii. O depunere anti-reflexie pe suprafata ecranului este folosita de asemenea pentru a ajuta la minimizarea stralucirilor. In plus, ecranul Panasonic G8 beneficiaza de o rata de compozitie a gazelor optimizata, astfel incat eficienta luminoasa este crescuta cu 10%. O facilitate importanta a acestor modele este tehnologia Advanced Real Gamma Control, care permite obtinerea unui nivel de graduatie mult mai mare, de pana la 2.048 de nuante. Acest fapt conduce la producerea imaginilor intunecate cu detalii mult mai fine, precum si o definitie mult mai clara. Cele pana la 2.048 nuante graduale permit noilor modele VIERA sa produca echivalentul a 8,6 miliarde de culori pe ecran.

Flower by Kenzo aduce noutati de vara

Vara inseamna suprematia soarelui. Soarele iubeste florile, soarele iubeste macii, in mod sigur soarele iubeste parfumul Flower by Kenzo. Contemporan, citadin, iesind in intampinarea serilor toride, Kenzo a lansat o versiune Flower a acestei veri, fresh, fara alcool, dar a pastrat in continuare designul caracteristic de produs prin care s-a impus de la aparitia pe piata: sticla usor indoita, prin transparent a careia se vede o floare de mac. El poate fi achizitionat din magazinele Ina Center, eau de toilette, 50 ml: 2.048.000 lei.

×