x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Casa Eveniment

Eveniment

11 Mar 2005   •   00:00

12 martie 2005

MOTOR MULTIFUNCTIONAL PENTRU GRADINA

Stihl Romania a lansat pe piata un nou motor multifunctional MM55 pentru ingrijirea gradinii ce permite atasarea, simpla si rapida, la un echipament de baza dotat cu motor pe benzina a unei serii de dispozitive care permit efectuarea mai multor tipuri de activitati in gradina. Dispozitivele speciale permit aerisirea solului, indepa rtarea muschiului si curatarea gazonului, precum si prelucrarea diferitelor tipuri de sol, maturarea frunzelor, a nisipului sau a zapezii de pe alei. Motorul multifunctional MM55 este compus dintr-un motor puternic si un sasiu care poate fi pliat repede si usor si transportat cu economie de spatiu. Carcasa motorului este rezistenta la lovituri si durabila, in vreme ce manerele, pozitionate confortabil, asigura o manevrare simpla si relaxanta a utilajului. Unitatii principale i se pot atasa diferite dispozitive, in functie de tipul de lucrare ce trebuie efectuat. Sistemul poate fi pliat si transportat cu economie de spatiu Montarea se face simplu si usor, fara a fi nevoie de alte unelte ajutatoare. Accesoriile care i se pot atasa sunt: aerisitor pentru gazon RL-MM, dispozitiv pentru indepartarea muschiului MFMM, freza pentru prelucrarea solului BF-MM, grapa BK-MM, perie maturatoare KB-MM, valt de maturat KW-MM.

POGRAMUL EDUCATIONAL "UN CAMIN MAI SANATOS"

Electrolux Romania a relansat joi, 3 martie a.c., la Hotelul JW Marriott, programul educational "Un camin mai sanatos". In 2004, acest program a fost realizat de Electrolux Romania in parteneriat cu dr. Nicoleta Bisca, medic primar Pneumolog in cadrul Institutului de Pneumologie "Marius Nasta" Bucures ti. Studiul Electrolux, realizat in institutiile de invatamant din Capitala, demonstreaza ca astmul este una dinte cele mai frecvente afectiuni cronice ale copilului, dar ca este in continuare subdiagnosticat. S-a dorit ca acest studiu sa ofere specialistilor in domeniu o statistica asupra gradului de raspandire a problemelor respiratorii la copii si totodata sa mobilizeze atat parintii, cat si autoritatile medicale in a acorda mai multa atentie acestui fenomen. Electrolux Romania doreste sa vina in intampinarea celor care ignora aceste grave probleme respiratorii si mai ales sa vina in sprijinul copiilor. Electrolux Romania continua si anul acesta programul educational "Un camin mai sanatos" prin extinderea la nivel national, in patru mari orase ale tarii: Iasi, Cluj, Timisoara si Constanta.
www.uncaminmaisanatos.ro

Lansarea an Romania - corporatia TriGranit

Actionarii Corporatiei TriGranit au organizat pe 1 martie la Bucuresti o receptie ocazionata de lansarea grupului de companii pe piata din Romania.
De la infiintarea sa in anul 1997 pana in prezent, Corporatia TriGranit a devenit cea mai mare forta imobiliara din Europa Centrala si de Est, demarand proiecte in valoare de doua miliarde de Euro.
Pentru TriGranit, Romania este tinta numarul unu din Europa Centrala si de Est, luand in considerare si aderarea prevazuta pentru 2007, cand tara noastra va deveni poarta Uniunii Europene. Corporatia a inceput in Romania constructia unui centru urban multifunctional la Cluj si intentioneaza sa "repete" acest proiect in majoritatea oraselor mari din Romania, cum sunt Brasov, Craiova, Pitesti, Constanta. In Bucuresti, TriGranit are ca scop sa construiasca un nou centru multifunctional - un adevarat centru civic - care va avea o larga componenta comerciala, dar si o componenta culturala, spatii pentru birouri, hotel, cladiri rezidentiale, reprezentand o investitie totala de aproape un miliard de Euro.
Printre obiectivele companiei TriGranit se afla si acela de a construi pe malul Marii Negre o statiune de cinci stele care sa atraga in tara crema turismului international.
Evenimentul a fost onorat de reprezentanti la nivel inalt ai Guvernului, oameni de afaceri si personalitati ale vietii culturale.

Noi produse de la HP

HP lanseaza solutia completa pentru orice birou, indiferent de domeniul de activitate in cazul companiilor sau al interesului principal in cazul utilizatorilor casnici: Officejet 7310 Allin- One si HP Officejet 7410 All-in-One. Cele doua noi multifunctionale ofera functii avansate de imprimare, scanare, copiere, transmisie si receptie de fax, editare, prelucrare si imprimare de fotografii. Indiferent de functia folosita, HP OJ7310 si OJ7410 realizeaza sarcina atribuita in cel mai rapid mod cu putinta, la cea mai buna calitate posibila, oferind totodata o interactiune cu utilizatorul extrem de placuta si prietenoasa.

DESCHIDERE OFICIAL SONY CENTER UNIREA
Vineri, 4 martie 2005, s-a deschis oficial Sony Center Unirea, cel mai mare magazin exclusiv Sony. Situat la etajul 3 al Complexului Unirea Shopping Center, magazinul comercializeaza produse apartinand unui singur brand, Sony. Pe o suprafata de peste 210 mp sunt prezentate peste 2.000 de produse si accesorii Sony, reprezentand cea mai variata gama din Romania. Conceptul noului magazin Sony Center Unirea este unul modern, cu spatii generoase, unde clientii se pot aseza, urmari "la lucru" si testa diferite produse sau sisteme. De asemenea, specialisti in acustica si imagine digitala, aflati in magazin, vor oferi solutii in functie de cerintele tehnice si de suprafetele camerelor unde se va amplasa aparatura. Un punct de maxim interes este "touch and try corner", unde clientii isi pot exersa singuri abilitatile cu camerele foto sau video, conectate la sisteme video. Nu vor lipsi lansarile de produse, promotiile, iar clientii consecventi vor beneficia de carduri de fidelitate.
Tot in magazin va exista si un punct de receptie, unde se vor primi pentru service produse de mici dimensiuni, din categoria reportofoane, walkman-uri, camere foto, camere video.

VANZARILE INDESIT COMPANY CU 5,6% MAI MARI IN 2004

Anul 2004 a reprezentat pentru Indesit Company inca un an de cresteri ale vanzarilor. In Romania, rezultate financiare ale companiei Indesit au depasit obiectivele fixate in 2003. Astfel, cresterea volumului total de vanzari in 2004, comparativ cu 2003, este de 6%, cea mai mare crestere fiind inregistrata in segmentul masinilor de spalat, de 13%. Atfel, Indesit Company detine o cota de piata de 19%, plasandu-se pe locul 2 in topul producatorilor de aparate electrocasnice prezenti pe piata romaneasca, la egalitate cu un producator local, si pe locul 1 intre companiile de aparate electrocasnice care nu detin unitati de productie in Romania. In segmentul masinilor de spalat, compania ocupa locul 1 pe piata romaneasca. De asemenea, in segmentul aparatelor incorporabile, Indesit Company detine pozitia de lider prin marca sa Ariston. Marcile cu care Indesit Company este prezenta pe piata romaneasca sunt Indesit (aparatura independenta) si Ariston (aparatura independenta si incorporabila).

ROMTHERM 2005 a 11-a editie

In perioada 1-5 martie s-a desfasurat la Romexpo expozitia internationala ROMTHERM, ajunsa la cea de a 11-a editie. ROMTHERM a reunit cele mai apreciate si cunoscute firme de profil din tara noastra si din strainatate, producatori, importatori, comercianti, al caror obiect de activitate il constituie echipamentele de incalzire, racire, conditionare a aerului si izolatii. La aceasta manifestare au participat 250 de firme, dintre care 67 din strainatate. Printre tarile reprezentate se numara si Austria, Bulgaria, Cehia, Danemarca, Elvetia, Franta, Germania, Italia, Polonia. La festivitatea de deschidere a participat si domnul Victor Barbiuc, presedintele Camerei de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti.

Implicare sociali - Buderus Romania

Buderus Romania a continuat si anul acesta strangerea de fonduri pentru Centrul de Asistenta medico-sociala din comuna Niculesti, judetul Dambovita, actiunea desfasurandu-se intre 1-5 martie la Romexpo, pavilion 14, stand Buderus, in cadrul expozitiei ROMTHERM. La strangerea de fonduri, Buderus a fost impreuna cu reprezentantii asociatiei si cu cei ai celor ce vor beneficia direct de acest ajutor. Buderus Romania a rasplatit efortul donatorilor cu cate o mascota a firmei, ca semn distinctiv de implicare a acestora. Cine doreste sa contribuie cu donatii o poate face direct, vizitand site-ul www.buderus.ro

REDESCOPERIREA LIPSCANILOR - O NOUA PERSPECTIVA
In contextul unei campanii incepute anul trecut, care sprijina inceperea lucrarilor de reabilitare a centrului istoric al Bucurestilor, mai precis deocamdata zona cuprinsa intre cheiul Dambovitei, Calea Victoriei, Bulevardul Regina Elisabeta si Bulevardul Bratianu, denumita "Lipscania", la Galeria ArTei din Str. Hanul cu Tei a avut loc o expozitie cu imagini din centrul istoric, intitulata "LIPSCANIA - Perspectiva Noua", completata cu intalniri cu locuitorii zonei si persoane interesate de viitorul ei. Fotografiile au surprins viata cotidiana a cartierului, articulata in jurul unor strazi si cladiri incarcate de istorie si farmec, astazi aflate intr-o trista degradare, cu exceptia catorva insule. Din pacate, aceasta zona, marginita de artere majore ale orasului contemporan si de zona sa centrala institutionala si bancara, Lipscania este departe de a fi evoluat in ritmul acestora. Mai mult, lipsa unei politici coerente in ceea ce priveste patrimoniul, ori pe plan urbanistic, social si economic a avut drept efect deca- derea grava a zonei, Bucurestii riscand sa ramana ultimul mare oras european care isi neglijeaza centrul sau istoric, prin urmare propria identitate si propriul trecut.
Un alt eveniment care a marcat o etapa in aceasta campanie a fost Balul anual al Uniunii arhitectilor, care a avut loc sambata 27 februarie intr-o remarcabila cladire istorica a capitalei, cladirea CEC. Campania pentru reabilitarea centrului istoric a continuat si aici, fiind prezentata, ca de altfel si la evenimentul anterior, o harta tridimensionala a zonei, editata de Fundatia Pro Patrimonio.
Echipa de initiatori si sustinatori ai proiectului dedicat Lipscanilor este formata din: Uniunea Arhitectilor, Ordinul Arhitectilor, Uniunea Artistilor Plastici, Fundatia Pro Patrimonio, Asociatia pentru Tranzitie Urbana, Ministerul Culturii si Cultelor, Universitatea de Arhitectura "Ion Mincu", Amsterdam Grand Cafe, DC Communication si altele.

ULTIMA STRIGARE! - HOLCIM AWARDS
Fundatia Holcim pentru Constructii Durabile a initiat la sfarsitul anului trecut concursul international Holcim Awards, pentru proiecte de constructii conform cerintelor dezvoltarii durabile in arhitectura, urbanism, inginerie civila si alte discipline conexe. Dotat cu premii in valoare totala de 2 milioane USD, acesta este dedicat arhitectilor, inginerilor constructori si studentilor la arhitectura si constructii. Regulamentul anuntat prevede doua etape de desfasurare: una regionala, la finalul careia vor fi premiate cele mai bune proiecte din Europa, America de Nord, America Latina, Africa, Asia, Orientul Miijlociu si Pacific, si una globala, la care vor participa cele mai bune trei proiecte din fiecare regiune.
Sarcina realizarii preselectiei va reveni unor specialisti ai universitatilor partenere Holcim din fiecare zona a lumii, iar cea a evaluarii propriu-zise, juriilor regionale independente. Celor interesati sa participe, le amintim ca proiectele mai pot fi depuse numai pana la data de 31 martie 2005, pe site-ul www.holcimawards.ro. Mult succes!

CARTE

"Transparences"


pret - 1.485.000 de lei

Design-ul interior contemporan este caracterizat de jocul de lumini si transparent e. Fara a locui in case din sticla inventate de arhitectii momentului, fiecare dintre noi se poate juca cu materialele translucide, luminile diafane, combinatii de culori cu impact, tesaturi fine sau extravagante, totul pentru a transforma spatiul intr-o simpla perceptie a luminii. Cuvintele cheie sunt simplitate, liniste, rafinament, viata, intimitate, lumina, texturi, natura.

"Contemporary Chic"


pret - 690.000 de lei

Acest album ar putea sa fie designerul tau personal de interior. De fiecare data cand vei simti nevoia sa faci o schimbare, va fi suficient sa consulti paginile sale si cu siguranta vei gasi alternative pentru spatiul in care locuies ti. Impartit in patru mari categorii de stiluri (Natural, NeoClasic, Soft Design si Culoare&Contrast), iti ofera o multitudine de idei si variante care te vor ajuta sa alegi stilul pe care ti-l doresti. Pentru orice problema cu care te vei confrunta fii sigur(a) ca vei avea la dispozitie suficiente idei dintre care sa optezi pentru acelea in care te regasesti.

"London Rooms"


pret - 1.089.000 de lei

Vrei sa iti arunci o privire pe cele mai apreciate interioare, realizate de 33 cei mai buni designeri de interior si arhitect i din Londra? Atunci solutia este "London Rooms"; vei observa cum conservatorismul englez isi pastreaza rigorile de judecata asupra valorii, dar in acelasi timp accepta tendintele europene, noile materiale si combinatii de culori care marcheaza perioada contemporana a design-ului interior interna- tional. O adevarata parada a design-ului de produs al secolului XXI, care reinventeaza utilul, formele, consistentele, pe scurt, remodeleaza stilul de viata. Redefineste-te !
×
Subiecte în articol: romania indesit