x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență marți seară: peste 1,5 milioane de români au urmărit show-ul de la Antena 1

„Chefi la cuțite” a fost lider de audiență marți seară: peste 1,5 milioane de români au urmărit show-ul de la Antena 1

14 Sep 2016   •   17:47
„Chefi la cuțite” a fost lider de audiență marți seară: peste 1,5 milioane de români au urmărit show-ul de la Antena 1
Sursa foto: DIANA OROS

„Chefi la cuțite” a fost și marți seară lider de audiență, cu peste 1,5 milioane de telespectatori la nivelul țării care urmăreau show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 22.37, atunci când emisiunea obținea un vârf de audiență pe publicul comercial de 13,7 puncte de rating și 35,2 procente din cota de piață, adică mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea tot atunci 6 puncte de rating și 15,5 % cota de piață.

Show-ul în care chefii Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ajung să se întreacă în bucătărie a fost lider de audiență marți seara, 13 septembrie, în intervalul orar 20.30-23.29. Așa se face că la nivelul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a clasat pe locul întâi cu o medie de 8,8 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 7,4 puncte de rating și 20 % cota de piață. Și la nivelul publicului din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 13 septembrie, și la nivelul întregii zile, astfel că cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească programele sale. 3 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață a obținut în medie Antena 1, pe publicul comercial, la nivelul întregii zile, cifre care au plasat-o pe primul loc în topul audiențelor. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie pe toată ziua de 2,8 puncte de rating și 18,7 % cota de piață.

Și prime-time-ul, intervalul de timp între 19.00-23.00, a fost adjudecat tot de Antena 1, care a fost lider pe publicul comercial cu o medie de 7,2 puncte de rating și 21,4 % cota de piață, urmată pe locul al doilea de Pro Tv cu 7,1 puncte de rating și 21,1 procente din cota de piață.

Sursa: Kantar Media         

Copyright: ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 13 septembrie 2016      

 

×