Fotbalul este sportul rege. De aceea, barurile nu mai prididesc cu pregatirile legate de aceste evenimente. Toate pentru ca microbistul sa se uite cu placere la meciuri. Majoritatea barurilor au televizor asezat astfel incat clientii sa aiba vizibilitate maxima la fazele de atac ale echipei favorite. "Cehia - Finlanda" a umplut localurile din Bucuresti. La Expres-Olimp, aflat in incinta unui complex studentesc, nu mai gaseai o masa libera cu cateva ore inainte de marea confruntare. Pe mese, sticle de bere sau "turnulete" facute din paharele de plastic ce au gazduit lichidul auriu. Probabil, microbistii voiau sa calculeze cantitatea consumata. Rezultatul obtinut nu a fost atat de inspaimantator, pentru ca un pahar de bere este doar 1,7 lei noi. Nu acelasi lucru putem spune despre barurile din centrul orasului. Champions este un bar de profil, de aceea se speculeaza momentele in care microbistii inraiti sunt gata sa scoata bani din buzunar.
DE MANCARE. Sa nu va ganditi ca doar barbatii sunt microbisti inraiti. Pe ici, pe colo, se zareste si cate o fata. Fie ca au venit doar de dragul partenerului sau pentru ca meciul chiar le intereseaza, la un moment dat tot sunt prinse de vartejul evenimentului. Dupa cum declara Irina Melecciu, doamnele si domnisoarele sunt consumatoare de cocteiluri. Chiar daca la sfarsitul meciului unele dintre ele se intreaba care sunt "ai nostri", pot spune la final ca au petrecut o seara placuta. Mai ales ca localurile pun la dispozitie si un meniu variat. Victoria trebuie sarbatorita, iar daca pierdem, trebuie sa gasim o consolare. Cea mai buna solutie. Mancare pe masura. Burgeri, salate, aripioare picante, chipsuri... Lista poate continua, fara sa omitem semintele, care sunt consumate in cele mai multe cazuri. REUNIUNE. Si daca nu aveti bani sa mergeti intr-un local, varianta cea mai placuta este statul acasa. Bere, ceva de rontait, o punga cu seminte si cativa prieteni sunt suficiente. Iar la sfarsit, fie ca se afla intr-un bar, fie in fata televizorului de acasa, fiecare meci ii transforma pe romani in comentatori sportivi, iar reuniunile devin talk-show-uri fotbalistice. Ca, vorba aia, romanul se pricepe la toate!
CONSUM
|
Irina Melecciu, promotion coordinator, spune ca in medie pe seara fotbalistica se consuma 5-6 beri de persoana. Din dorinta de a atrage cat mai multi clientI, se organizeaza promotii la diferite sortimente si se fac si concursuri. Cine ghiceste scorul exact primeste pase beri. Alt bar, alta conceptie despre marketing. La Tonka Soul Cafe, "perioada meciurilor importante este «prime-time». Incurajam clientii prin asigurarea conditiilor de vizionare ideale, prin promovare, nu prin happy-hours. Clientii nostri trebuie sa fie multumiti de calitatea vizionarii", spune Cristi Dumitru, manager.
|