Burberry şi-a cerut scuze pentru că a inclus în prezentarea sa de la London Fashion Week un hanorac a cărui glugă era strânsă cu un şnur gros, prins într-o manieră care aducea aminte de un nod de spânzurătoare, informează BBC.
Brandul de lux a fost criticat chiar de unul dintre modelele sale, Liz Kennedy, care a scris pe Instagram că "sinuciderea nu este modă".
În postarea sa, Kennedy le-a povestit fanilor că a încercat să atragă atenţia celor din spatele podiumului asupra hanoracului, însă i s-a recomandat să scrie o scrisoare dacă este nemulţumită.
În replică, CEO-ul Burberry, Marco Gobbetti, a declarat că brandului "îi pare extrem de rău pentru neplăcerea creată". "Am fost insensibili şi am făcut o greşeală", a adăugat el.
La rândul său, directorul de creaţie al brandului, Riccardo Tisci, şi-a cerut scuze, însă a precizat că designul hanoracului era inspirat de o temă nautică.
Hoodie-ul a fost prezentat în colecţia intitulată "Tempest", prezentată duminică la London Fashion Week.
Prezentarea a fost dedicată "tinerilor din ziua de azi" şi a inclus momente în care "tineri răzvrătiţi" escaladează nişte schele plasate în incintă.