x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Noile strategii - Marcile de lux isi revizuiesc portofoliul

Noile strategii - Marcile de lux isi revizuiesc portofoliul

09 Apr 2006   •   00:00
Noile strategii - Marcile de lux isi revizuiesc portofoliul

In 2005, grupul italian Prada anunta ca strategia grupului vizeaza concentrarea pe propriile marci profitabile, respectiv Prada si Miu Miu, precum si pe marcile mai mici Car Shoe si Azzedine Alaïa, Helmut Lang si Jil Sander, urmand a fi restructurate. Dupa cedarea marcii germane Jil Sander, a venit randul casei Helmut Lang, vanduta catre grupul japonez Link Theory Holdings. Valoarea tranzactiei nu a fost comunicata. Link Theory Holdings distribuie articole vestimentare masculine si feminine sub marca Theory, fiind cotat la bursa din Tokyo. Si grupul elvetian Richemont, numarul doi mondial in industria de lux, a anuntat revizuirea portofoliului de marci prin vanzarea marcii Old England catre societatea franceza Tercade. Marca franceza Old England, avand principalul magazin pe Bulevardul Capucinilor din Paris.

×
Subiecte în articol: high-life