x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion (P) Bijuterii cu personalitate, care creează idei

(P) Bijuterii cu personalitate, care creează idei

08 Mar 2017   •   10:55
(P) Bijuterii cu personalitate, care creează idei
Sursa foto: Catalin

Cadourile primăverii sunt toate frumoase, dar unele pot fi speciale, atunci când reprezintă adevărate opere de artă și ascund în spatele creației o întreagă filo­sofie a frumosului. Bijuteriile hand-made, create de artiști talen­tați, duc moda anotimpului flori­lor la un nou nivel, iar doamnele și domnișoarele se pot bucura de creații personalizate, care să le reprezinte cu adevărat și să le inspire în tot ceea ce fac. Iar din inspirație se nasc alte și alte idei. Tot dintr-o astfel de inspirație s-a născut și ideea de afacere a unei tinere creatoare de bijuterii și alte obiecte hand-made, Georgiana Bularcă, cea care astăzi a devenit generatoarea noilor tendințe în moda accesoriilor personalizate din România.

 

Reporter: Ce înseamnă filosofia hand-made în România anului 2017?

Georgiana Bularcă: Este foarte inte­resant fenomenul. Din punctul meu de vedere, nu cred că românii cumpără produsele doar pentru că sunt făcute de mână, ci pentru că sunt de calitate bună. Pentru a vinde produsele, mai ales în mediul online, este foarte impor­tantă descrierea fiecărei creații în parte și mai ales calitatea, nu neapărat faptul că e ceva făcut de mână. Spun asta pentru că avem circa 1.000 de clienți în fiecare lună și dacă nu le explic oame­nilor foarte clar ceea ce urmează să primească, lipsa informației mă poate defavoriza, chiar dacă produsul este hand-made. Noi facem produse asemănătoare, dar nu perfect identice, însă pot fi comandate creații simi­lare, din aceeași categorie. În primul rând, florile pe care le folosim sunt diferite, deci obiec­tele nu pot fi la fel.

Reporter: Cât de importantă este comunicarea permanentă cu publicul țintă - atât prin descrierea produselor, a conceptelor și a activității, pe blog și în rețelele de socializare, cât și prin punerea în contact cu noile creații?

Georgiana Bularcă: Este foarte importantă această latură, pentru că ne ajută pe noi în primul rând să ne îmbunătățim serviciile și produsele. Noi nu doar producem, ci oferim o serie de servicii clienților, cele mai multe comenzi fiind personalizate. Este foarte important să ținem cont de ceea ce ne comunică, ceea ce ne cer clienții noștri, mai ales atunci când urmează să lansăm un produs nou. Jumătate dintre comenzile noastre sunt persona­lizate. Sunt clienți care vin cu florile lor, sunt mirese care-și doresc o amintire de la buchetul de nuntă, vin cu o floare din buchet, iar noi îi facem un pandantiv.

Reporter: Când ați început această afacere, v-ați gândit că veți avea succes?

Georgiana Bularcă: Am început afacerea dintr-o joacă, acum cinci ani, când eram studentă și locuiam împreună cu o prietenă, cu chirie. Ea făcea tot felul de lucrușoare hand-made, avea propriul ei stil și mi-a plăcut foarte mult, dar eu mi-aș fi dorit altceva. Am dat prima mea comandă de materiale, de furnituri, iar de acolo a-nceput totul. Am început să merg la târguri, să văd dacă am o șansă de a face o afacere din asta. La început nu m-am gândit că va fi o mare afacere, dar mereu am sperat că pot face mult mai mult decât un simplu business. Eu credeam în proiectul meu, chiar și atunci când nimeni nu-mi dădea vreo șansă de reușită, nici măcar părinții mei. Și chiar am reușit, în scurt timp, ceea ce mi-am propus.

Reporter: Ce este mai întâi? Trendul care remodelează creația sau creația care determină trendul?

Georgiana Bularcă: În cazul meu, în mediul online, am avut un produs foarte bun care chiar a făcut diferența. Mi-am dat seama ce am făcut bine la acel produs. Cred că i d e e a în sine flori culese de mine, dar și un smoc de puf de păpădie și atunci mi-a venit ideea să creez acest produs. Apoi am ajuns să plantez păpădie, ca să pot răspunde cerințelor clien­ților. Până la urmă, a trebuit să așteptăm vara.

Reporter: Piața bijuteriilor și cadourilor hand-made rămâne deschisă pentru cei care au în continuare idei, talent și inițiativă sau poate exista o suprasaturație, la un moment dat?

Georgiana Bularcă: Cred că da, pentru că în România, oamenii cumpără din ce în ce mai mult și vor ceva deosebit, ceva care să-i caracterizeze, să spună ceva despre ei, despre personalitatea lor. Și chiar cred că este loc pe această piață pentru multă lume și multe idei. Cei mai buni creatori vor fi și cei mai apreciați pe piață. Cred că dacă eu am reușit, oricine ar putea reuși.

Reporter: FelicityStore este creator de tendințe pe piață?

Georgiana Bularcă: În momentul acesta, da, pentru că am ajuns destul de mari și vizibili, mai ales în mediul online. Acum, primăvara, sunt foarte multe flori de sezon, mai ales ghiocei, iar oamenii vin către noi, pentru că știu deja că produsele sunt foarte frumoase și de o calitate foarte bună.

Reporter: Ce le oferiți doamnelor în această primăvară?

Georgiana Bularcă: Flori cât mai colorate. Ne-am propus ca anul acesta să avem bijuterii cât mai colorate, cât mai „ochioase”, dar fine, în același timp. Creația noastră cu ghiocei, pe care tocmai am lansat-o, cred că este vedeta primăverii. Dintre toate bijute­riile, pandantivele sunt cele mai căutate, pentru că se pot oferi cadou în orice situație și e mult mai ușor de asortat. Și din statistica magazinului nostru - feli­citystore.ro - reiese că pandantivele sunt cele mai bine vândute.

×
Subiecte în articol: Georgiana Bularcă