Difuzată de Antena 1 în intervalul 20:28 – 23:50, cea de-a treia ediție a reality show-ului și-a păstrat supremația în topul audiențelor, la nivelul publicului comercial și al celui urban. Astfel, Asia Express a obținut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 5.8 puncte de rating și o cotă de piață de 23.8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 5.4 puncte de rating și o cotă de piață de 22.2%. Și la orașe, emisiunea a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu 5.8 puncte de rating și 18.5% cotă de piață, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 5.2 puncte de rating și 16.4 % cotă de piață. În minutul de aur 22:04, peste1,2 milioane de telespectatori au urmărit cursa de pe Drumul Zeilor.
Concurenții se apropie de finalul primei etape. Proba la care au avut de arat un câmp de orez cu plugul tras de bivoli s-a dovedit cea mai grea de până acum. La finalul zilei, prima echipă sosită la Irina Fodor a fost cea alcătuită din Oana Paraschiv și Mihai Găinușă – care vor aștepta, însă, careul tensionat din ediția acestei seri, pentru a afla dacă au câștigat sau nu imunitatea mică. Felul în care fiecare echipă a rezolvat toate misiunile este luat în considerare pentru clasamentul final. Perechile de pe ultimele două locuri vor intra automat în cursa pentru ultima șansă, lor alăturându-li-se a treia echipă, nominalizată de concurenți în urma votului.
Primul vot pe Drumul Zeilor, primele strategii, primele reacții surprinzătoare, primele tentative de alianțe. Nicio echipă nu își dorește să plece în cursa care îi poate aduce ieșirea din concurs. La întrecerea din această seară, concurenții vor trece printr-un adevărat festival al tradițiilor thailandeze: de la masajul thailandez la confecționarea umbrelelor de hârtie și distractivul război cu apă, care marchează noul an thailandez. Cine va pleca în cursa pentru ultima șansă și care va fi verdictul zeului din cutia deschisă de Irina telespectatorii vor afla în ediția Asia Express difuzată de Antens 1 de la 20:30.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban și Național
Perioada 4 septembrie 2024