Astfel, conform Kantar media, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 21-54 de ani, iUmor a condus clasamentul cu o audiență medie de 4.5 puncte de rating și 18.5% cotă de piață. Ierarhia se păstrează şi pe segmentul urban. Şi la nivel urban, cel de-al doilea episod iUmor a fost lider de piaţă, cu 4.4 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.
Ierarhia se păstrează şi la nivel naţional, unde Antena 1, cu cel de-al doilea episod iUmor, a condus clasamentul de audienţă cu 4.9 puncte de rating şi 15.3% cota de piaţă.
Totodată, Antena 1 s-a impus ca lider de audiență și pe intervalul orar prime time (19:00 – 23:00), înregistrând pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, 4.2 puncte de rating și 18.2% cotă de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivel urban şi naţional.
Doru Octavian Dumitru a avut un moment savuros în a doua ediție a noului sezon iUmor. Emisiunea a fost lider de audiență
Doru Octavian Dumitru, una dintre cele mai importante figuri din comedia românească, a deschis cea de-a doua ediție a noului sezon de umor de la Antena 1 cu un moment savuros, care a ridicat sala în picioare. Tot în această ediție, joker-ul a fost oferit de nimeni altul decât de marele portar român Helmuth Duckadam, iar câștigător a fost Cheloo, care a obținut drept de veto în rândul juraților.
Cei patru jurați au decis să îi trimită la votul publicului pe Omul Elastic, Roxana Yasmin Asar și Otilia Zaicu, Filippo Spreafico, Mihăiță Stan și Leah Shutkever. Cei de acasă îi pot vota până astăzi, la ora 16.00, în aplicaţia iUmor, câştigătorul ediţiei ajungând direct în finala show-ului de umor de la Antena 1.
Cel de-al 15-lea sezon iUmor continuă în fiecare sâmbătă, de la 20.00, la Antena 1! Delia, Cheloo, Cătălin Bordea şi Cosmin Natanticu se vor așeza la masa juriului și se vor lăsa surprinși de cele mai neașteptate numere de umor din toate colțurile lumii. De la stand-up, dans, teatru, magie sau mimă și până la cele mai neobișnuite forme de a impresiona jurații iUmor, concurenții vin și în acest sezon hotărâți să obțină voturile acestora.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban și Național