x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția de luni seară Concurenții gătesc în versuri la battle-ul acestei seri: urmează cel mai savuros poem scris în bucătăria Chefi la cuțite!

Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția de luni seară Concurenții gătesc în versuri la battle-ul acestei seri: urmează cel mai savuros poem scris în bucătăria Chefi la cuțite!

de Redacția Jurnalul    |    22 Noi 2022   •   18:22
Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția de luni seară  Concurenții gătesc în versuri la battle-ul acestei seri:  urmează cel mai savuros poem scris în bucătăria Chefi la cuțite!

Ediția Chefi la cuțite difuzată de Antena 1 luni seara, de la 20:30, a adus un battle complicat pentru cele trei echipe conduse de Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu

Provocarea lansată de Gina Pistol a constat în pregătirea a două preparate: unul având ca ingredient de bază o plantă, iar celălalt creat astfel încât să scoată în evidență un anumit sos. Astfel, echipa lui Chef Dumitrescu a gătit cu leurdă și sos bechamel, concurenții lui Chef Scărlătescu au pregătit farfurii care au conținut măcriș și sos velouté, iar echipei lui Chef Bontea i-au revenit ștevia și sosul béarnaise. Proba a devenit și mai dificilă după ce Cătălin Scărlătescu a folosit amuleta care le-a interzis celorlalți doi Chefi să comunice verbal cu echipele lor jumătate din timp. După jurizarea făcută de artiștii din Taraful Rutenilor, echipa lui Chef Bontea a fost desemnată câștigătoare. La proba eliminatorie, cea mai slabă farfurie i-a aparținut Ștefaniei Pop, concurenta responsabilă cu deserturile în echipa lui Chef Dumitrescu. Astfel, Ștefania a primit 8 puncte, părăsind competiția.

Situat pe primul loc în preferințele publicului român, show-ul culinar Chefi la cuțite, difuzat aseară în intervalul orar 20:29-23:50, a atras în minutul de maximă audiență de la 22:03 peste 1.6 milioane de telespectatori în fața televizoarelor. Lider de audiență pe publicul commercial cu vârste cuprinse între18 şi 54 de ani, Chefi la cuțite a condus topul cu o medie de 7.4 puncte de rating și 23.7% cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu 6.4 puncte de rating și 20.4% cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 19% cota de piață, Pro TV clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.8 puncte de rating și 15.2% cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 6.8 puncte de rating și 17.5% cota de piață, Pro TV ocupând locul al doilea cu 5.9 puncte de rating și 15.3% cota de piață.

La battle-ul acestei seri, concurenții gătesc în versuri: urmează cel mai savuros poem scris în bucătăria Chefi la cuțite! Cum se vor descurca concurenții la potrivirea rimelor în timp ce gătesc și care dintre Chefi este mai talentat atunci când vine vorba de a improviza în versuri și a da indicații rimate echipei, telespectatorii vor descoperi într-o ediție Chefi la cuțite în egală măsură tensionată și plină de umor. Organizarea și strategiile în bucătăria show-ului culinar se vor dovedi mult mai dificile într-o asemenea situație... în strofe. Pentru unii, gătitul în rime se va dovedi atât de greu, încât vor primi o pedeapsă și mai aspră. Așadar, condițiile sunt din ce în ce mai dure la bancurile de lucru - iar asta pentru că numărătoarea inversă a început! Mai sunt doar trei battle-uri până la semifinală. Cine impune vorbitul în versuri în bucătăria Chefi la cuțite, ce echipă va ieși câștigătoare... la finalul poemului din această seară, dar și ce concurent va avea cea mai slabă farfurie la proba eliminatorie, telespectatorii vor afla în ediția Chefi la cuțite difuzată de Antena 1 în această seară, de la 20:30.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

Sursa: Kantar Media                            

Copyright: ARMADATA S.R.L.                            

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                  

Analiza este facuta pe target-urile 18-54 Urban, All urban si National

Perioada 21 noiembrie 2022

×