
Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 23:59, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea ediției Power Couple a înregistrat 6.6 puncte de rating şi 21.9% cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 4.7 puncte de rating şi 15.6% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 5.5 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă, PRO TV, postul secund având 5.1 rating şi 14.1% cota de piaţă. În minutul de maximă audiență, de la ora ora 20:54, peste 1 milion de telespectatori așteptau să afle deznodământul serii.
Seara a atins apogeul de emoție când cuplurile au ajuns la momentul votului! Robert și Elena Tudor sau Giulia și Vlad Huidu au fost opțiunile, iar scorul s-a dovedit a fi unul dur: 3-0 pentru magician și soție! Cu toate acestea, liniștea s-a așternut, când DOC și Anca Munteanu au fost invitați să deschidă plicul cu superputerea, câștigat luni seara.
”Felicitări, ați câștigat superputerea! Dacă doriți, puteți salva de la eliminare cuplul care a fost votat să părăsească emisiunea”, a spus Anca Muteanu, citind biletul pe care chiar ea l-a ales în urmă cu câteva zile. ”Indiferent că sunt de acord cu ce a spus toată lumea, că Giulia și Vlad sunt cei mai puternici din concurs, cred că nu putem să nu fim și umani. Cu siguranță, alegem să-i păstrăm, cu riscul de a ne bate”, a adăugat aceasta, readucând starea de bine în casă.
Vizibil fericiți, cei doi salvați au ținut să discute despre decizia luată de familia Munteanu. ”S-a întors sufletul în corpul meu”, a zis Vlad Huidu, completat de Giulia: ”Am primit un șut în fund și acum trebuie să facem pasul înainte, cu toate învățămintele din acest stage”.
Doar două săptămâni au mai rămas din cel de-al doilea sezon Power Couple! Nu ratați luni, marți și miercuri, o săptămână în care probele le vor da mari bătăi de cap concurenților, de la ora 20:30, la Antena 1 și pe AntenaPLAY!
Sursa:Kantar Media Citește pe Antena3.ro ![]() |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Urban ALL si National |
|
Perioada 19 februarie 2025 |
|