Casa de modă a Victoriei Beckham are pierderi de 10.1 milioane de lire în 2018
Casa de modă a Victoriei Beckham a înregistrat pierderi de 10.1 milioane de lire în 2018, conform Agerpres.
Casa de modă înființată în urmă cu zece ani de către soția lui David Beckham a avut venituri cu 17% mai mari decât anul precedent, însă firma „continuă să investească câștigurile în afarcere”.
Veniturile au crescut la 42,5 milioane de lire, cu o creştere a vânzărilor la toate liniile de îmbrăcăminte ale firmei.
Compania şi-a reiterat angajamentul de a încerca să reducă pierderile, deşi se dezvoltă „într-un mediu comercial dificil”, o tendinţă pe care speră să o depăşească pe termen mediu.
Firma Victoria Beckham are un magazin în exclusivistul cartier londonez Mayfair şi altul la Hong Kong, dar activează prin intermediul a 400 de distribuitori în peste 50 de ţări,
Victoria Beckham, considerată o imagine emblematică a noilor tendinţe, a devenit celebră pe vremea când era componentă a trupei Spice Girls, în care era cunoscută sub numele de Posh Spice.

Ştiri din .ro
Aleg apartament decomandat sau semidecomandat? Care sunt principalele diferențe dintre cele două și cum influențează aceste aspecte prețul locuinței

Top 7 mărci de cafea din București
De neratat! Jurnalul îţi oferă miercuri Ghidul complet al noilor contracte la energie electrică
Prezentatorul Burlacul, Răzvan Fodor: ”Cred în dragoste la prima vedere, dar abia de acolo începe munca!”

Minunile din Carpați. Fortăreața care-și deapănă amintirile
Turiștii israelieni vor reveni în România
In memoriam Ruxandra Garofeanu
UZPR continuă „Săptămâna Presei Românești. Pagini luminoase de istorie” (III)
Australia rămâne închisă pentru străini pe tot parcursul anului 2021
Andi Constantin este Burlacul, în curând, la Antena 1
Cristina Ciobănașu și Vlad Gherman lansează seria de episoade online Adela – Tot ce nu se vede pentru site-ul a1.ro
Premiera Adela se vede gratuit pe AntenaPlay
Trei motive bune pentru a lua un credit
Morphy Richards aduce în România o gamă largă de electrocasnice pentru casă și bucătărie. România este prima țară din regiune cu sucursală proprie
