Laura Mușuroaea, unul dintre cei mai apreciați vloggeri de beauty din România, cu peste 100.000 de subscriberi pe canalul său de YouTube a anunțat astăzi că este însărcinată în 4 luni, mai precis 17 săptămâni și va naște în luna august. Spune că i-ar plăcea să aibă o fetiță pe care să o învețe să fie puternică, foarte independentă și cât mai sigură pe ea. Până va afla detalii despre acest subiect, ea și prietenul ei, Alex, fac și planuri de nuntă, dar acest eveniment se va întâmpla după naștere și după botezul copilului. Laura face în continuare foarte mult sport, mai ales că își dorește să nască natural și își pregătește corpul și pentru acest moment, dar și pentru ultimele luni de sarcină.
Vloggerul Global Influencers a împărtășit vestea cu fanii și cu toți cei care au urmărit ediția specială a emisiunii „Adevăr sau provocare”, pe Unica.ro.
Totodată, cei care au urmărit interviul au aflat și care a fost traseul său profesional până în prezent și cum a început să creeze conținut pentru online, inițial ca un hobby, devenind apoi un job în sine. Programul ei începe la 6:00, cu sport, și continuă cu materiale filmate și editate chiar de ea, evenimente, ședințe foto și, desigur, multă documentare, atât ca informații de conținut, cât și ca detalii tehnice, pentru a fi la curent cu toate noutățile din aceste zone.
Puțini sunt cei care știu cât de multă muncă se află în spatele succesului de pe YouTube. „Am început să lucrez la un call center în limba germană, iar cu banii câștigați îmi cumpăram echipamente și când ajungeam acasă filmam și editam până noaptea”, povestește Laura. Apoi ea a ales un job în televiziune, dorindu-și să investească în educația ei. „Am lucrat la o emisiune unde eram, initial, editor video. După experiența de aici, a urmat un internship de 9 luni la Google, unde am învățat foarte multe legate de YouTube. Abia după experiența acumulată aici am zis să îmi iau inima-n dinți să văd cum ar fi să fac doar asta”, spune Laura, care a adunat, cu materialele sale video, peste 12.000.000 de vizualizări pe YouTube.