x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Tehnologii moderne pentru spații de birouri: Cum poți adăuga valoare imobilului tău

Tehnologii moderne pentru spații de birouri: Cum poți adăuga valoare imobilului tău

01 Sep 2023   •   14:15
Tehnologii moderne pentru spații de birouri: Cum poți adăuga valoare imobilului tău

Sursa - https://www.freepik.com/free-photo/modern-office-space-with-desktops-with-modern-computers-created-with-generative-ai-technology_40871274.htm#query=modern%20office%20space&position=3&from_view=search&track=ais

 

Știai că mediul în care îți desfășori activitatea profesională poate avea un impact semnificativ asupra gradelor de confort și al productivității? Dacă ai intrat în industria antreprenorială și îți dorești performanțe înalte și rezultate pe termen lung, e timpul să adaugi valoare spațiului de birou. Integrarea tehnologiilor de ultimă generație se numără printre cele mai apreciate inițiative în materie de amenajare. Te întrebi ce presupune întreg procesul și care sunt soluțiile care nu pot lipsi de la nivelul biroului? Descoperă tot ce trebuie să știi în rândurile de mai jos!

 

 

Ce fel de tehnologii moderne ar trebui să existe într-un spațiu de birou?

 

Soluțiile digitale eficientizează fluxul de lucru și îmbunătățesc semnificativ felul în care angajații interacționează. Cu cât mediul unde îți desfășori activitatea este mai confortabil, cu atât vei putea înregistra mai repede rezultatele așteptate. Este un proces win-win, a cărui performanța nu poate fi contestată, mai ales dacă este asigurat de o agenție imobiliară.

 

Dacă te întrebi care sunt tehnologiile care nu ar trebui să lipsească dintr-un birou modern, iată doar câteva dintre ele:

 

  • Echipamente de lucru de ultimă generație - Adaugă computere sau laptopuri moderne, imprimante multifuncționale, scanere și alte dispozitive tehnologice necesare pentru sarcinile de birou.
  • Sisteme facile de prezentare - Dacă ești nevoit/ă să ții mereu prezentări și nu mai vrei să te limitezi la dimensiunile laptopului în timpul ședințelor, ecranele mari reprezintă alegerile ideale.
  • Sistem de securitate - Orice clădire de birouri ar trebui să dispună de un soft care să asigure accesul în siguranță a angajaților. Videointerfonul este o soluție ingenioasă la care poți apela. În plus, are un design minimalist și elegant. Bineînțeles, pentru un plus de confort, poți solicita și serviciile unei firme specializate, care să asigure prezența unor bodyguarzi.
  • Tehnologii de control al temperaturii și iluminării - Lumina este un factor esențial în ceea ce privește crearea unui ambient plăcut. Biroul este locul în care derulezi activități intelectuale intense, ceea ce înseamnă că ai nevoie de suficientă lumină naturală. Sistemele care monitorizează și adaptează în consecință temperatura și modalitatea de iluminare te vor ajuta să-ți îmbunătățești concentrarea și atenția la detalii.
  • Soluții de gestionare a spațiului - Optează pentru scaune și mese ergonomice care să ofere confort pe termen lung și să promoveze sănătatea angajaților. De asemenea, e indicat să verifici capacitatea spațiului disponibil și să-l optimizezi în funcție de nevoile personalului și caracteristicile activităților derulate.

 

 

Sfaturi utile pentru a aduce plus valoare spațiului de lucru

 

Sursa - https://www.freepik.com/free-photo/business-meeting-working-room-office-building_9083648.htm#query=modern%20office%20space&position=8&from_view=search&track=ais

 

Crearea unui spațiu de lucru perfect nu este deloc ușor, mai ales dacă nu ai pregătire în domeniu.

 

  • Evaluează-ți corect nevoile și obiectivele profesionale - Vrei un design cât mai simplu sau îți dorești ca spațiul de lucru să reflecte un mediu familiar, prietenos și confortabil? Gândește-te foarte bine înainte de a trece la etapa propriu-zisă de planificare a locului.
  • Alege o locație potrivită - Dacă nu poți improviza un birou chiar la tine acasă, analizează foarte bine opțiunile disponibile. Variantele încadrate în clasele A și B sunt cele mai recomandate pentru că sunt amplasate în zone facile, dispun de funcționalități moderne și încăperi suficient de spațioase. Însă, cel mai bine ia legătura cu o agenție imobiliară.
  • Contactează o echipă de specialiști - Varianta unor spații de birouri de închiriat nu sună deloc rău, mai ales dacă vrei să te pliezi întocmai nevoilor fiecărui angajat. O echipă specializată în domeniu știe mai bine cum să optimizeze spațiul disponibil și implicit fluxul de activități.

 

 

Îți dorești să aduci plus valoare spațiului de lucru și să ai parte de rezultate performante la locul de muncă? Optează cu încredere pentru spații de birouri de închiriat și bucură-te de avantaje diverse!

 

×